کد مطلب: ۳۰۷۸۳۷

سقوط ۳.۵ هزار واحدی شاخص بورس تنها در ۲۰ دقیقه

سقوط 3.5 هزار واحدی شاخص بورس تنها در 20 دقیقه

هنوز از شروع جریان معاملاتی امروز بازار سرمایه نگذشته است که بورس تهران شاهد ریزش بیش از سه هزار و 500 واحدی شاخص کل و سقوط به کانال 184 هزار واحدی شده است.

به گزارش تجارت نیوز، هنوز چند دقیقه‌ای از آغاز فعالیت بازار سرمایه در روز چهار‌شنبه ( یازدهم مهرماه ۹۷) نگذشته است که بورس تهران شاهد ریزش بیش از سه هزار و 500 واحدی شاخص کل و ورود به کانال 184 هزار واحدی شده است.

در جریان معاملات امروز بازار سرمایه برای نمادهای وبملت، تجارت، قشرین، وکار، ما، شنفت، وخاور، آسیا، غدشت صفوف خرید تشکیل شده است اما صفوف فروش تاپیکو ، حکشتی، شاراک، شبندر، وخارزم، خساپا، پترول، پارس، فملی، فولاد، شیراز، ولساپا، شبریز، شسپا، فولاژ، شپترو، پکرمان، فاسمین، وغدیر، کاوه، شتران، خپارس، شپنا، وبانک، کسرا، های وب هستند.

بررسی بازار سرمایه تا به این لحظه حاکی از آن است که نماد‎های «وامید، وبملت، شپنا، ومعادن، وتجارت» بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل و نمادهای « فملی، فولاد، پارس، پارسان، تایپیکو» بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل امروز دارند.

همچنین تا به این لحظه بیشترین افزایش مالکیت حقوقی‌ها مربوط به نمادهای « وغدیر، فباهنر، فاسمین، شبهرن، رتاپ » بوده است و نمادهای « پارند، پارسیان، وکار، صنوین، حتاید » بیشترین کاهش مالکیت حقوقی‌ها را به خود اختصاص داده‎اند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.