کد مطلب: ۵۵۴۵۸۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سهام عدالت امروز ۲۹ خرداد چقدر شد؟

سهام عدالت امروز ۲۹ خرداد چقدر شد؟

امروز ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی هم متاثر از روند مثبت بازار با افزایش قیمت رو به رو شد و به ۱۰ میلیون و ۴۰۶ هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز بازار سرمایه با روند مثبت و صعودی به کارخود پایان داد و در نهایت ۱۹۴ نماد در صف فروش قفل بودند و ۶۹ نماد در صف خرید قرار گرفتند. شاخص کل بورس هم امروز با ۱۴ هزار واحد مثبت در محدوده یک میلیون و ۱۶۱ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل بورس امروز بر خلاف روزهای گذشته ۱٫۲۵ درصد رشد را ثبت کرد و شاخص کل هم‌وزن هم با رشد ناچیز حدود نیم درصد همراه شد.

امروز ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی هم متاثر از روند مثبت بازار با افزایش قیمت رو به رو شد و به ۱۰ میلیون و ۴۰۶ هزار تومان رسید. در آخرین روز معاملات هفته گذشته در کانال ۱۰ میلیون و ۲۶۷ هزار تومان به کار خود پایان داد.

۶۰ درصد آزاد شده سهام عدالت امروز به شش میلیون و ۲۴۳ هزار تومان رسید و ارزش ۳۰ درصد آن هم به سه میلیون و ۱۲۱ هزار تومان رسید.

باید توجه کرد که وعده واریز سهام عدالت در تیر ماه در حالی است که دولت دوازدهم تنها یک ماه دیگر بر سر کار است و برخی می‌گویند شاید در این مدت این سود واریز نشود و دولت بعدی چنین کاری را در اولین روزهای آغار به کار خود شروع کند.

29 خرداد

آخرین اخبار بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • کسری

    نه ۱۵۶۹ نه کارگزاری فارابی یک جواب درست حسابی نمیدن همش میگن وضعیت بورس خوب بشه فروش میره چقد صبر کنیم

  • ناشناس

    سهامداران بیمه معلم
    قیمت هرسهم حداقل ۵۰۰۰ ریال به بالا.
    سهامتان را باقیمت خوب بفروش برسانید.
    قبمت واقعی هرسهم ۵۰۰۰ریال تا ۵۵۰۰ریال میباشد

    • ناشناس

      سلام.من سهامموامروزفروختم گفتن ک هرروزداره بورس میادپایین شماازبورس اطلاع داریدلطفامارودرجریان بذارید

    • ناشناس

      به چه روشی میشه فرورخت که شما فروختی میشه راهنمایی کنید؟

    • m

      چطوری توروخدا بگید اصلا واریزی داره؟؟؟؟؟

  • پرهام

    آقای رییسی امید وارم واس مملکت کارگران اجاره نشینها یه فکره اساسی بکنید بخصوصا واس اجاره نشینها امید وارم درک کنید اجاره نشینی یعنی چی اونم با این وضع مملکت گرونی بدبختی

  • ناشناس

    بزک نمیر بهارمیادکومبوزه باخیارمیاد

  • ناشناس

    یه جوری هم از مرحله دوم سود سهام عدالت میگن که انگار مثلا چقدر میدن .خجالت نمیکشن اینقدر مردم سرکار گذاشتن .

  • مصطفی

    هر روز اعلام میکنید که بالا رفته ولی خبری از فروش دوباره سهام نیست.این چجور سهامیه که نمیشه فروخت مگه سهم ملت نیست.!پس شروع کنبد دیگه.چطور انتخابات شروع میشه برای مردم حاضرید پول بدید رای بخرید.وای سهام خود مردمو نمیفروشید.

  • زهرا

    سلام اقای رئیسی عزیز پیروزی انتخابات ریاست جمهوری رو بهتون تبریک میگم. بخدا به امام حسین قسم من شخصا به شما رای دادم پس توروخدا به مسئولین بگین که واریزی ها رو شروع کنن و 40 درصد مابقی سهام عدالت رو آزاد کنن ‌.بخدا خیلی بهش نیاز داریم تجارت نیوز عزیز کامنتمو بزار به امید شروع واریزی ها انشالله

  • ناشناس

    بله سهام مردم دست شما ست اما سودش رو نمیدین فروش هم نمیره فقط چند روز بخاطر انتخابات همه چی بود

  • ناشناس

    باسلام.خواهش میکنم بگیدالان سهاممون روبفروشیم یانه چون یکی هست۶۰درصدی میخره.هرروزمیگه بروس اومده پایین.الان من۳وپونصدبرام فروخت زودپولارومیده موندم سهام شوهرموهم بفروشم یانه توروخداراهنماییم کنید.آخه بهش احتیاج دارم وبعضیامیگن ک سودش خیلی بیشترازاینامیشه.

  • علی

    بسه دیگه خجالت بکشین از اول هم قرار نبود چیزی به مردم برسه .وقتی دستور دادن که سهام عدالت بلوکی باشه و فقط حقوقی ها اجازه خرید دارن .باید میدونستن که حقوقی ها خرید نمی‌کنند تا صف فروش شلوغ بشه درخواست فروش روی هم جمع بشن تا بتوانند سهام عدالت مفت از چنگ مردم دربیارن …..خجالت آور اینجا هست که حقوقیها در اصل خودبانکها و شرکتهای سرمایه گذاری هستن که ما به عنوان کارگزاری ناظر انتخاب کردیم و درخواست فروش اونجا ثبت کردیم .یعنی فروشنده و خریدار یکی هستن .خودشون باخودشون معامله کنند.مرذم اینقدر خر فرض کردن .چندروز اول کارگزاری با یک کد حقوقی دیگه سهام از خودش می‌خرید فردا صبح دوباره برای فروش می‌گذاشت .ملت بیچاره هم که از جایی خبر ندارند .بخاطر این که بیشتر مسولین دراین کارگزاری‌ها سهم دارند هیچ رسیدگی نمیشه و کارگزاری‌ها در بورس هر تخلفی بدون ترس انجام میدن