کد مطلب: ۴۹۸۰۲۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

نارضایتی سهام عدالتی‌ها از روش مستقیم / آیا روش غیرمستقیم بهتر است؟

نارضایتی سهام عدالتی‌ها از روش مستقیم / آیا روش غیرمستقیم بهتر است؟

در حالی که قرار بود فروش سهام عدالت برای سهامدارانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند راحت‌تر باشد، برخی از سهامداران از این که روش غیرمستقیم را انتخاب نکرده‌اند پشیمانند و می‌گویند فروش در روش غیرمستقیم بهتر است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در ابتدای آزادسازی سهام عدالت به دو روش مستقیم و غیرمستقیم، مسئولان بارها تکرار کردند که فروش سهام در روش مستقیم راحت‌تر است و سهامدارانی که به پول فروش سهامشان نیاز دارند این روش را انتخاب کنند.

هفت ماه از آغاز فروش سهام عدالت می‌گذرد، در دو ماه اول روند فروش کند بود، پس از آن نیز پس از افت بازار سرمایه و تغییر روش فروش به بلوکی عملا دارندگان سهام عدالت نتوانستند سهامشان را بفروشند.

اما در روش غیرمستقیم نماد بیشتر شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی در بورس باز شده‌اند و قابل معامله هستند. اگرچه این نمادها در بیشتر اوقات منفی هستند اما برخی از سهامداران از این که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند پشیمان هستند و می‌گویند که اگر روش غیرمستقیم را انتخاب می‌کردند بهتر بود.

«روش غیر مستقیم بهتر بود چون بنا به اعلام خیلی از سایت‌ها در روش غیرمستقیم فروشش دو هفته زمان میبره و سودش یکجا از طرف سهام‌ استانی واریز میشه»

«روش مستقیم انتخاب کردیم که بفروشیم حالا متوقف کردن وغیرمستقیم رو میفروشن»

«سهام عدالت خانم و پسر من غیر مستقیم بود با آغاز معامله استانی خیلی راحت فروش رفت»

«این روش غیرمستقیم که خیلی مستقیم تره»

«من سهاممو غیرمستقیم فروختم ، انتظارم قیمت بیشتری بود ،اما به هرحال یکی از نکات مثبتش این بود که پول یجا وارد حساب کارگزاری شد»

«من غیرمستقیم فروختم. ۶۰درصدم شد ۶/۲۰۰٫ ۱ روزه برام ریختن»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • منصور

    اقا این چه وضعشه. چرا مسئولین اول بسم الله به مردم حقیقت آزاد سازی رو نگفتن. بنده سهام عدالتم و همون تیر و اینا آزاد کردم و روش مستقیم رو انتخاب کردم به این امید که دست خودم بیاد و راحت بفروشم. چند ساله من بورس کار میکنم سجام و کد بورسی دارم. بدبختی گرفتار شدیم الان برمیگردن میگن با روش غیر مستقیم فقط میشه به پرتفوی خودتون اضافه کنید از طریق تغیی کارگزاری. یعنی چی اقا ما روش مستقیم و انتخاب کردیم که در این روش بتونیم سهاممون و به پرتفوی کارگزاریمون منتقل کنیم الان میگن برعکس شده. الان زنگ زدم کارگزاری مفید میگن چون شما ازاد سازی مستقیم کردی فقط از طریق کارگزاری امکان فروش هست و نمیتونی انتقال بدی حالا جالبه اگه ما درخواست کارگزاری بدیم شاید سه ماه طول بکشه اونا بفروشن این چه وضعیه تورو خدا یکی بگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ناشناس

      واقعا راست میگی.
      خیلی مسخره ست
      اوایل تو تبلیغات شون در مورد مزایای روش مستقیم یه چیزای دیگه میگفتن ولی الان داستانو تو نیمه راه عوض کردن. منم تازه تو سجام ثبت نام کردم الان که اومدم تو سایت تازه دارم میفهمم چه خبره؛ پول لازم شدم گفتم بفروشم که اومدم کامنتا رو خوندم، کاملا ناامید شدم.

  • زهره

    سلام می خوام سهام رو که مستقیم کردم رو غیرمستقیم کنم چیکارکنم واسه خانوادمم کردم همه منو لعنت میکنن تورو خدا یه راهی بزارید ما از بورس چیزی نمیدونیم می خوایم که دست دولت باشه و بهمون سودش رو بده.

  • زهره

    تورو خدا امکان ویرایش از مستقیم به غیرمستقیم بزارید

    • -

      هر دوتاش یکیه زیاد خودتو اذیت نکن
      در هر دوصورت سرکاریم

    • ناشناس

      درهرصورت دولت به نفع خودش کارمیکنه خواهر عزیز به اینا نمیخواد اصرار کنی .مستقیم ها میگن کاشکی غیرمستقیم رو انتخاب میکردیم غیر مستقیم هامیگن کاشکی مستقیم رو انتخاب میکردیم درهردوصورت به نام ما به کام دولت گدا

  • -

    سرکارگذاشتن مردم بینوا به هر شکلی که دلشون میخواد که از نظر شما تهمت است ولی واقعیت است

    • ناشناس

      سلام واقعا سرنوشت این مستقیم چی میشه سهام مون کجا رفت

    • ناشناس

      صد افرین گل گفتی

  • ناشناس

    اقایون مسئول هنوز اونهایی که روش مستقیم روانتخاب کردن خیلی به سود رسونیدید حالا نوبت غیرمستقیم ها رسیده کلاهی که سرم مستقیمی ها گذاشتید ونیمه راه بلاتکلیف گذاشتین حالا نوبت غیرمستقیم ها رسیده .مسئولان توی فضا هستن هرروز یه گندی میزنن بعد با پرویی وبی شرمی به روی خودشون نمیارن .خدا لعنتتان کند همیشه به فکرجیب خودتون هستید معلوم نیست برای غیرمستقیم ها چه نقشه ای کشیده ایدد.به پول سهام عدالتم خیلی احتیاج داشتم ولی متاسفانه فقط تونستم 30درصدشو بفروشم.اول اینی که زاییدید بزرگش کنید بعد سراغ یکی دیگه برید .خدا لعنتتون کنه خدا عذابتونو شدید کنه

  • ناشناس

    این سیا بازی ها دیگه قدیمی شده این همه پول ازملت گرفتین واس سجام و احراز هویت وصف طولانی الان ۵ماه سهام استانی همدان فروش که سرشو نو بخوره ممنوع اخه تاکی

  • ناشناس

    مستقیم وغیر مستقیم باشه هیچ فرقی نمی کنه در هر صورت سرکاری است

  • رها

    خواهش می کنم راهی برای ویرایش از مستقیم به غیرمستقیم بزارید واس خودم و خانوادم به همون شکل مستقیم مونده ماچیزی از بورس نمیدونیم می خوایم که دست دولت باشه و سودش رو به ما بده مثل سالهای گذشته کمکمون کنین لطفا.

  • ناشناس

    تو رو به امام حسین ویرایش مستقیم به غیر مستقیم رو بزارید.ما همین جور سرگردان موندیم اخه نمیشه که یه کاری بکنید.

  • ناشناس

    حرف موفت میزنن اصلا روش غیر مستقیم پدر ادم درمیاد من س ماه میزنم برا فروش کسی نمیخره