خبر مهم:

کد مطلب: ۵۵۳۷۴۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ارزش سهام عدالت در هفته گذشته چه تغییراتی کرد؟

ارزش سهام عدالت در هفته گذشته چه تغییراتی کرد؟

سهام عدالت در هفته سوم خرداد ۱۴۰۰حدودا ۰٫۴۹ درصد افت و معادل ۵۱ هزار تومان کاهش یافت و در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته به ۱۰ میلیون و ۲۶۷ هزار تومان ارزش آن رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ابتدا هفته گذشته بازار سرمایه با روند منفی آغاز به کار کرد اما در اواسط هفته به مدار تعادل بازگشت و تحرکات مثبت و نسبتا متعادلی در نمادهای شاخص‌ساز افتاد. اما همچنان روند سهم‌های کوچک در بازار ناامید کننده است و تا زمان حل نشدن گره معاملاتی و باز نشدن قفل صف‌های فروش روند بازار تغییری نخواهد کرد.

سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی در هفته گذشته نوسانی بود و به غیر از دو روز در هفته گذشته بقیه روزها منفی و با روند کاهشی بود. و نسبت به هفته سوم خرداد ۱۴۰۰ در این هفته ۰٫۴۹ درصد افت معادل ۵۱ هزار تومان کاهش یافت.

1

آخرین اخبار بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    آقای روحانی در صدا و سیما اعلام می کند که برای جبران کسری بودجه دولت، سهام دولتی را شش برابر سال قبل فروختیم سوال این است به چه کسی فروختید؟ به مردمی فروختید که با حقه اونها رو دعوت به بورس کردید، شاهکار نکردید، دست در جیب ملت بردید، باعث شدید هشتاد درصد سرمایه مردم در بورس از بین برود، این حق الناس عظیم دستگیر آن دنیای شما بشود.

  • ناشناس

    خیلی بد است رئیس جمهور کشوری بگوید سهام دولتی را شش برابر سال قبل فروختیم، سرمایه مردم برایتان مهم نیست، دین شما چیست؟ به حساب و کتاب در قیامت اعتقاد دارید؟

  • ناشناس

    ارزش سهام مردم را نابود کردید، به جای سهام مردم سهام خودتان را در بالاترین قیمت فروختید.

  • ناشناس

    واقعا خجالت نمیکشن بعداز یک سال سرکارگذاشتن مردم و اینهمه دروغ دارن وعده چندماه دیگه رو میدن .اون موقع که گفتن چند روزه پول سهام دست مردم میرسه یک سال طول کشید هیچ کاری هم نکردن .وای به الان که دارند وعده چندماه دیگه رو میدن …دیگه منتظر بشینن تا ما بیایم رای بدیم

  • مکی

    آقای روحانی!راستی چطوردلت آمدبادروغ وبادوزکلک پالایشیکم را۲برابرغالب کردی به ملت نیازمندومحتاج نون شب؟عاقبتتومیبینیم.

  • وحید

    ???????روحانی