کد مطلب: ۷۶۲۱۲۴

سهمیه بنزین اسفند چه زمان واریز می‌شود؟

سهمیه بنزین اسفند چه زمان واریز می‌شود؟

سهمیه بنرین اسفند ماه 1401 امشب به کارت سوخت دارندگان خودروهای شخصی واریز می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امشب ۶۰ لیتر سهمیه بنزین ماهانه به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز خواهد شد. همچنین، سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.

چنانچه خودرویی سهمیه بنزین خود را استفاده نکند، این سهمیه به مدت 9 ماه در کارت سوخت هوشمند افراد باقی می‌ماند و قابل استفاده است.

آنگونه که ایرنا گزارش داده میزان سهمیه بنزین خودروها همچنان 60 لیتر است و هیچ تغییری در میزان سهمیه و یا قیمت بنزین ایجاد نشده است. این مساله در حالی است که بسیاری منتظرند همزمان با بررسی بودجه سال آینده، قیمت و یا سهمیه بنزین تغییر کند.

البته پیش از این نمایندگان مجلس و دولت اعلام کرده بودند که سهمیه بنزین در سال آینده تغییری نمی‌کند و دولت افزایش قیمت بنزین را هم در برنامه خود ندارد.

بر این اساس به نظر می‌رسد سهمیه بنزین 60 لیتری بنزین همچنان در سال آینده به قوت خود باقی بماند. اما درباره بنزین آزاد هیچ اطلاع‌رسانی انجام نشده است.

سهمیه بنزین نوروزی چه شد؟

سهمیه بنزین اسفند ماه در حالی امشب واریز می‌شود که سوالات بسیاری درباره میزان و زمان واریز سهمیه بنزین نوروزی وجود دارد.

سخنگوی دولت پیش از این از واریز سهمیه بنزین نوروزی خبر داده و گفته بود مردم باید برای این موضوع صبر کنند و قبل از نوروز در این مورد تصمیم‌گیری می‌شود.

این مساله در حالی است که قائم مقام مدیرعامل شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی از احتمال واردات بنزین برای نوروز خبر داده و گفته: اکنون با تمام توان و حداکثر توان تولید و ذخیره سازی بنزین در حال انجام است اما در صورتی که ذخیره‌سازی وجود نداشته باشد، به احتمال زیاد با کمبود بنزین مواجه می‌شویم و در این صورت باید برای ایام نوروز بنزین خریداری کنیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.