کد مطلب: ۳۱۷۴۲۳

سهم ۱۶ درصدی فلزات اساسی از معاملات فرابورس

سهم ۱۶ درصدی فلزات اساسی از معاملات فرابورس

صنعت «فلزات اساسی» با ۱۳ هزار و ۱۲۶ میلیارد ریال داد و ستد، رتبه نخست ارزش معاملات بازار فرابورس را در هفتمین ماه امسال به خود اختصاص داد.

در مهرماه امسال طی ۲۲ روز معاملاتی تعداد ۲۶ میلیارد و ۴۶ میلیون ورقه بهادار در ۲ میلیون و ۸۵۴ هزار نوبت به ارزش ۱۴۹ هزار و ۵۹۹ میلیارد ریال در بازارهای فرابورس خرید و فروش شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز،بر این اساس نگاهی معاملات فرابورس نشان می‌دهد در هفتین ماه امسال میانگین روزانه حجم و ارزش معاملات فرابورس به ترتیب ۱۱۸۴ میلیون ورقه و ۶۸۰۰ میلیارد ریال بوده است.

همچنین در این مدت صنعت فلزات اساسی با ۱۳ هزار و ۱۲۶ میلیارد ریال دادوستد، سهم ۱۶ درصدی از ارزش معاملات فرابورس را به ثبت رسانده و در رتبه نخست این بازار در ماه گذشته قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید: محصولات شیمیایی نیز با ۱۲ هزار و ۵۵۹ میلیارد ریال(معادل ۱۵درصد)، سرمایه‌گذاری‌ها ۵ هزار و ۱۱۴ میلیارد ریال(معادل ۶ درصد)، خودرو و ساخت قطعات با ۴ هزار و ۹۳۸میلیارد ریال(معادل ۶درصد) و هتل و رستوران با ۴ هزار و ۵۱۲ میلیارد ریال(معادل ۵ درصد) به ترتیب رتبه‌های دوم تا پنجم ارزش معاملات فرابورس را در ماه گذشته از آن خود کرده‌اند.

منبع:ایبنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.