کد مطلب: ۱۳۸۲۳۲

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس:

سه هزار و ۳۰۰ کانتینر کالای قاچاق روزانه از مبادی رسمی وارد کشور می‌شود

سه هزار و 300 کانتینر کالای قاچاق روزانه از مبادی رسمی وارد کشور می‌شود

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: سه هزار و 300 کانتینر کالای قاچاق روزانه از مبادی رسمی وارد کشور می‌شود.

امیر خجسته در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان بیان کرد: به خاطر سهل‌انگاری‌های صورت‌گرفته و ورود کالای قاچاق از مبادی رسمی، از ستاد مبارزه با قاچاق کالا خواستم در این ستاد را ببندند.

وی اظهار کرد: مجلس و دستگاه‌های نظارتی باید بفرموده رهبری سینه سپر کرده و در برابر مفاسد اقتصادی بایستند.

وی افزود: تحقیق و تفحص از بانک دی، بانک سرمایه، صندوق ذخیره فرهنگیان و بنیاد شهید انجام شد، هر چند نمایندگان مجلس نهم در این زمینه تعامل خوبی نداشتند ولی در مجلس دهم برخورد با اختلاس‌گران به خوبی صورت گرفت.

وی با ذکر اینکه پنج هزار میلیارد ریال از صرافی دی به دبی منتقل شده، گفت: اگر نمایندگان مجلس در برابر تخلف‌ها سکوت کردند، بدانید که آنها نیز آلوده شده‌اند.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی از مسئولان قوه قضاییه خواست قاطعانه با این افراد برخورد کرده و حکم خدا را درباره این افراد در میدان آزادی به صورت علنی اجرایی کند.

خجسته تاکید کرد: مسئولان در مبارزه با مفاسد از کسی دفاع نکنند چون در این زمینه مسامحه، تبانی و قصور قابل قبول نیست.

وی بیان کرد: ملت ایران برای برخورد با مفاسد اقتصادی مطالبات و انتظاراتی دارند که باید به آن توجه داشت که در صورت ایستادگی در برابر مفاسد اقتصادی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال اتفاق می‌افتد.

نماینده همدان در خانه ملت گفت: بررسی رویدادهای بین‌المللی گویای این است که ایران به عنوان یک ابرقدرت در جهان می‌درخشد و در مسائل منطقه نیز سرنوشت‌ساز است.

خجسته افزود: مستضعفان و مسلمانان جهان مطیع امر مقام معظم رهبری هستند و کلید معادلات منطقه هم‌اینک در دست ایران است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی یادآوری کرد: گروهک‌های تکفیری با تشکیل دولت اسلامی - آمریکایی دنبال ناامن کردن ایران بودند ولی در هزاران کیلومتر خارج از مرز ایران زمین‌گیر شدند.

نماینده همدان در خانه ملت اضافه کرد: اقدام کور تروریست‌ها در مجلس شورای اسلامی تاثیری در ادامه جلسه علنی مجلس نگذاشت و این جلسه طبق روال عادی برگزار شد.

خجسته تصریح کرد: تکفیری‌ها می‌خواستند انتقام پیروزی در سوریه و عراق و مردم‌سالاری در انتخابات را با این اقدام خود خنثی و این شیرینی را به کام این ملت تلخ کنند که ناکام ماندند.

وی تاکید کرد: کشور ایران به برکت رهبری انقلاب و دستگاه‌های امنیتی اطلاعاتی قوی با این ترقه‌بازی‌ها ناامن نمی‌شود.

خجسته گفت: حضور بیش از 70 درصدی مردم ایران در پای صندوق‌های رای، مردم‌سالاری دینی این ملت را به نمایش گذاشت.

وی از دولتمردان خواست با توجه به پایان یافتن انتخابات نسبت به رفع دغدغه‌های مردم از جمله اشتغال و معیشت مردم تلاش کنند.

نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم و بودجه سال جاری قوانین لازم را مصوب کرده و کمک‌حال دولت است.

خجسته با ذکر اینکه همدان پتانسیل‌های فراوانی برای جذب سرمایه‌گذار و گردشگر دارد، تصریح کرد: چنانچه کسی مانع سرمایه‌گذاری در استان شود، دستش را قطع می‌کنیم. چون افرادی که اقدام به ایجاد فرصت‌های شغلی می‌کنند، قهرمان ملی هستند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.