کد مطلب: ۱۷۲۶۹۲

سوخت خودروهای دیزلی افزایش می‌یابد

سوخت خودروهای دیزلی افزایش می‌یابد

اعتراضات و نگرانی‌های رانندگان خودروهای دیزلی درباره پایین بودن میزان سوخت اختصاصی به آنها سرانجام به تغییر نظر سازمان راهداری منجر شد.

پس از آنکه سازمان راهداری طرح تخصیص سوخت بر اساس پیمایش را اجرایی کرد، برای هر یک از خودروهای دیزلی سهمیه‌ای خاص در نظر گرفت که این امر برای تعدادی از راننده‌ها محدودیت در دریافت سوخت ایجاد کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، سازمان راهداری تاکنون به خودروهای ۳.۵ تا ۶ تن ۱۸۰۰ لیتر و برای خودروهای دیزلی کلاس بین ۶ تا ۱۰ تن نیز ۲۱۵۰ لیتر سوخت اختصاص می‌داد.

حالا سخنگوی کارگروه تخصیص سوخت بر اساس پیمایش اعلام کرده با توجه به درخواست‌های مکرر رانندگان این روند تغییر خواهد کرد و از این پس خودروهای قرار گرفته در این دو گروه سهمیه سوخت بیشتری در یافت خواهند کرد.

بر اساس گفته‌های آدم‌نژاد سهمیه سوخت عملکردی خودروهای دیزلی کلاس بین ۳.۵ تا ۶ تن که تاکنون ۱۸۰۰ لیتر بوده، طبق تصمیمات جدید اتخاذشده از آذر ماه به ۲۷۰۰ لیتر افزایش می‌یابد، همچنین سهمیه سوخت عملکردی خودروهای دیزلی کلاس بین ۶ تا ۱۰ تن نیز از ۲۱۵۰ لیتر سهمیه فعلی به ۳۲۰۰ لیتر افزایش می‌یابد.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این تغییرات از آذر ماه امسال کلید خورده‌اند و باید دید خوردوهای دیزلی قرار گرفته در دیگر گروه‌ها نیز در آینده شامل این تغییرات خواهند شد یا تنها همین دو بخش از حمل‌ونقل عمومی به تغییرات مد نظر خود خواهند رسید.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.