کد مطلب: ۵۳۵۲۶۰

۲٫۵ برابر شدن سود خالص هر سهم «آریا»

۲٫۵ برابر شدن سود خالص هر سهم «آریا»

شرکت پلیمر آریا ساسول (آریا) در گزارش ۱۲ ماهه خود سود خالص ۱۲۰۸ تومانی به ازای هر سهم محقق کرده است که نسبت به سال گذشته رشدی ۱۶۳ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس اطلاعات منتشر شده در وبسایت کدال، شرکت پلیمر آریا ساسول که با نماد آریا در فرابورس پذیرفته شده است در گزارش ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ فروردین ۹۹ خود، به ازای هر سهم ۱۲۰۸۱ ریال سود خالص محقق کرد. سودی که ۱۶۳ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

بر اساس این گزارش درآمدهای عملیاتی آریا در سال گذشته ۱۸ هزار میلیارد تومان بوده که نسبت به سال گذشته ۲ برابر شده است. از این میان بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان سود خالص را به ثبت رسانده است.

بر اساس گزارش منتشر شده، این شرکت قرار است از این میزان سود ۱۰۸۵ تومان را میان سهامداران خود تقسیم کند که معادل ۹۰ درصد سود خالص می‌شود.

در حال حاضر هر سهم آریا در بازه قیمتی ۸۷۰۰ تومانی و در محدوده منفی معامله می‌شود و بازدهی این سهم در یک ماه اخیر منفی ۳ درصد بوده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    آخه اگر نمادی نسبت به پارسال سودش ۲ برابر بشه , باید نماد منفی و نزولی بشه , دستکاری را متوقف کنید

    • ناشناس

      P/E سهم الن7است باید برسه به3الی4

  • مهدی

    شکرت ها سود ده سهاما زیان ده اینجا ایران‌ست
    ثامید رو ببینید گذارشش رو…

  • ناشناس

    بازار بورس قانونی به نقل از یکی دوستان.البته مال یک سال پیش بود این حرف الان بندی خدا دیگه حرف نمیزنه

  • گشنه گدا

    سبزوا رو نه ماهه ۵۰م خریدم رفته مجمع ۲۳۸۰۰۰ تومن سود داده نه دادند نه هیچ .
    اونوقت ارزش سهام با حدود ۶۰ درصدضرر هرورز قرنچمزه حتی با افشای الف.

  • ناشناس

    P/E این سهم الان 7است که مبایست به3برسه یعنی قیمت3/600تومن. الان p/Eبانکها 4است خودتان مقایسه کنید.ایا این سهم حباب دارد یا نه

  • ناشناس

    قیمت سهم بالاست

  • حمید

    ساده لوح نباشید هر سهمی که سود داد بعدش سهامدارش بد بخت شد

  • Masooxtak66

    باز سهام رو با روش های دیگه میخوان بندازن به مردم

  • ناشناس

    چه مملکتی داریم ما من یه قطعه زمین خریده بودم اینده خونه بسازم حالا میخوان جاده بسازن میگن دولت پول زمینها رو نمیده
    جاده رو از زمین بعقیه کم میکنه تا خود دولت پول زمنها که رفته رو نده شما رو خدا کجای جهان اینجور قانونی وجود داره فردا هم میگن بیاین تو ریاست جمهوری مشارکت کنیناینم وضعیت سهام که مردمو بیچاره کردن با دعوت خود عزیزان مردم خونه وزندگیشونو فروختن که سرمایه شون تو این اقتصاد ویران تلف نشه
    اگه چیزی گرون بشه به ضرر مردم فقیره اگه ارزون بشه به ضرر مردم فقیرهاونم از وضعیت معیشتی و یارانه یه بدبخت اجاره نشین کار گر ماشین شو فروخته پولشو گذاشته بانک که باسودش زندگیش بچرخه یارانه و معیشتی رو قطع میکنن که صد میلیون توبانک داری
    از اونور طرف خونه داره سرکاره ماشین داره سه تا پسر خارج داره میشنا سم ها خنده اینجاست تحت پوشش کمیته امداده الان خونشو زیر زیرکی فروخته کمیته امداد خونه براش بسازه
    از کجای این مملکت بگیم بخدا سه بار سکته کردم یه بسته قرص پلاویکس گرفتم۲۸۰ هزار تومان دیگه نتونستم بعقیه دارو هامو بگیرم نمیدونم این خدایی که میگن کجاست ؟

  • ناشناس

    چراپرت میگین p/eپتررول الان 2هست پس چراکسی نمیخره?