کد مطلب: ۶۲۰۵۷۰

سهامداران بخوانند/ ۶ سیگنال مهم برای بورس ۵ بهمن

سهامداران بخوانند/ ۶ سیگنال مهم برای بورس ۵ بهمن

از ۸ آذر و آغاز دور اول مذاکرات تا کنون اخبار ضد و نقیض فراوانی منتشر شده که بورس را بیش از پیش در ابهام فرو برده است. به نظر می‌رسد مذاکرات رو به تمام است. امروز بازار تحت تاثیر چه سیگنال‌هایی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، از ۸ آذر و آغاز دور اول مذاکرات تا کنون اخبار ضد و نقیض فراوانی منتشر شده که بورس را بیش از پیش در ابهام فرو برده است. به نظر می‌رسد مذاکرات رو به تمام است. امروز بازار تحت تاثیر چه سیگنال‌هایی است.

امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه گفت: اگر لازم باشد برای توافق خوب، گفتگو با آمریکا را نادیده نمی‌گیریم‌‌. در موضوع هسته‌ای در نقطه‌ای هستیم که باید تصمیم گیری شود. آمریکا خواهان مذاکره مستقیم است؛ اگر نیاز باشد سطحی از مذاکره را با آنها خواهیم داشت. سخنگوی کاخ‌سفید نیز گفت: آماده مذاکرات مستقیم و فوری با ایران هستیم. (تسنیم)

مالک شریعتی نیاسر؛ عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: قیمت بنزین در لایحه بودجه سال آینده به قیمت امسال پیشنهاد شده است. از همین رو بنزین سهمیه‌ای یک هزار و ۵۰۰ تومان و بنزین آزاد نیز ۳ هزار تومان خواهد بود. در مجلس نیز قرار نیست تغییری در قیمت بنزین برای سال بعد اتفاق بیفتد. (ایرنا)

هیات‌مدیره فرابورس ایران در راستای اجرای دستورالعمل بازارگردانی و با هدف افزایش نقدشوندگی تصویب کرد. برای نمادهایی که ۵ روز صف باشند با درخواست بازارگردان مشروط به افزایش تعهدات آن، حراج با دامنه ۴ برابر برگزار می‌شود.

افزایش یارانه نقدی خانوار

رئیس کمیته تبصره۱۴ بودجه ۱۴۰۱ گفت: هنوز برای نرخ خوراک پتروشیمی‌ها تصمیمی مجلس نگرفته است. در خصوص تغییرات نرخ گاز سوخت از ۱۰۰ درصد نرخ خوراک به ۴۰ درصد، مورد منتظر نامه دولت هستیم. (ایرنا)

اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در واکنش به پرداخت بدهی حق عضویت ایران به سازمان ملل توسط سئول گفته بلوکه‌ کردن دارایی‌های ایران در کره جنوبی غیرقانونی، در تناقض با قوانین بین‌المللی و «دزدی دریایی» است. (فارس)

زارع؛ سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ مجلس شورای از افزایش یارانه نقدی خانوار در سال آینده خبر داد. کمیسیون تلفیق قصد دارد تمام یارانه های موجود از جمله یارانه معیشتی را ادغام کرده و در قالب‌های نقدی و غیرنقدی به مردم پرداخت شود. (تجارت‌نیوز)

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مجمع تحلیلگران

    بازم سلام . اما در ادامه تحلیل بورس اینده بورس رو براتون میگم اگه غیر این که میگم شد بیاین همینجا هر چی خواستین بهم بگین. چند روزی بازار به همین طریق خواهد بود تا زمانی که میزان خروج نقدینگی از بازار برسه به زیر ۰ ۵میلیارد . عملا اونموقع حدودا بین هشتاد تا نود درصد نه تنها دوستانی که طی همین دو سال ورود کردن بلکه حدودا بیست تا سی درصد کسانی که قبلا هم بودن و حد ضررای جدیدشون فعال شده خروج کردن. بعد اون میریم دوره نقاهت بازار حدودا یه ماه طول میکشه. و قیمتا تو همون قیمت تو همون یه ماه میمونن بعد دوره نقاهت یه رشد ده الی بیست درصد تو سهامایی که پی بر ای پایین دارن رخ میده و بعد اون دوران کامل تثبیت قیمتها تا سال ۱۴۰۳ . سهاما تو اون دوره نوسانی بین ۱ تا پنج درصد دارن. بعد ۱۴۰۳ رو خواستین بهتون میگم. پیش بینیی که کردم در صورتیه که عامل سیاسی خاصی مثل انقلاب . یااعتراض شدید . رخ نده . موفق و پایدار در پناه حق.

    • علی

      اولا ۸۰ درصد این وضعیت به گردن شماست که اون زمانها تحلیل های شیرین میگذاشتید ، چقدر زود فراموش کردید ، البته خر خودتان هستید شما هرچی بگید عکس اون اتفاق خواهد افتاد من چند بار با تحلیل های شما به چاه افتادم برید گم شوید

    • ناشناس

      بروبه. جهنم. با ای تحلیل مسخرت

  • ناشناس

    بدبختی ما گناه بیگانه نبود
    پیوند ِمن و شما صمیمانه نبود
    بودیم به ظاهر همه مشتاق وطن
    در باطن ِ ما نقشی از آن خانه نبود . ..

  • ناشناس

    محسن رضایی همونی هست که راهکارش برای حل مشکل ارزی کشور گرفنن ۱۰۰۰اسیر از ارتش امریکا بود??منتظر نشستید ایشون برای بورس راه حل بده!؟?
    بابا همتی گفت که جناب رضایی میدونم چطور مدرک گرفتی…..

  • ناشناس

    سهامدارهای تو تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتهران حتما این مطلب رو به عشقی بگید اونم نمیدونه
    میدان نفتی و گازی تو عسلویه بین ایران وقطر مشترک هست(از زیر زمین بهم وصل است) اگر ما استخراج نکنیم اونا بیشتر استخراج میکنند دوووووووووووووووللللللللللللللللللللللاتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت و مجججججججججججججججججججججججلسسسسسس در جریان این مساله نیستند گاز صنایع فولادی و پتروشیمی را بگیم بیشتر مصرف کنند با قیمت کمتر راندمان تولیدشان بیشتر بشه برای صادراتم جایزه بزارید هر کی بیشتر صادر کرد بهش بدهید و گرنه بورس سقوط میکنه حتما به گوش عشقی برسونید

    • ناشناس

      احسنت دقیقا در دوران آقای رفسنجانی رئیس جمهور بود به صادر کننده نمونه جایزه میدادند و فقط میگفتن شما ها ارز بیارید که اون بورس استثنایی را داشتیم

  • ناشناس

    حق گرفتنی ست در بورس خراب شده
    اگه این تجارت نیوز نبود هزار بار تاحالا سکته کرده بودم، بریم حقمون
    بگیرم مردن بهتره، مسوولان بی لیاقت، صدام این جور به مردم حمله
    نکرد

  • ناشناس

    چطور دولت خودش حقش از کشورها میگیره حق سهامداران که هشتاد درصد ضرر کرده آمد ما از که بگیریم

  • ناشناس

    فقط الله

  • ناشناس

    این وضعیت زیاد دوام نمیاره.اگر خریدهایی که دراوج فروختن و الان مفت از دست عده ای درمیارن تمام بشه ورق بر میگرده.چون قدرت حقیقی به این اندازه نیست بازار تا این حد پایین بیاورد.و سهامی که روند مثبت است درعرض۳ ثانیه میلیونی صف فروش کند

  • ناشناس

    آقای رئیسی به وعده شماامیدوارشدیم ته مانده ای که ازر وحانی مانده بود به خورددیگران رفت اززحمات شماکمال تشکر

  • علی

    بورس یک ماه متوالی مثبت ۵ بخوره ضرر ما جبران نمیشه ، تازه سران اجازه نخواهند داد رشد شارپی رخ بده چون امثالی مثل من به محض سر به سر شدن خروج پول خواهیم کرد ، ممکنه فردا را سبز کنند و مثل همیشه یه روحیه و امیدواری کاذب به سهامداران بدن از شنبه دوباره منفی ها شروع خواهد شد