کد مطلب: ۵۴۰۷۷۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سیگنال‌های مهم بورس امروز ۲۶ اردیبهشت / اخبار احتمالا اثر گذار بر بازار سرمایه

سیگنال‌های مهم بورس امروز ۲۶ اردیبهشت / اخبار احتمالا اثر گذار بر بازار سرمایه

بازار سرمایه در اولین روز معاملاتی هفته جاری با روندی مثبت و متعادل تحت تاثیر متقارن شدن دامنه نوسان به کار خود پایان داد باید دید امروز چه سیگنال‌هایی بازار را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: اخباری که در خصوص افزایش قیمت بنزین در فضای مجازی پخش شده، شایعه است.

- معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران با اشاره به اعلام جرم قاچاق برای بیش از ۳۵۰ خودروی گذر موقت به دلیل عدم تحویل به گمرک،گفت:خرید و فروش خودروهای گذرموقت ممنوع و مشمول مقررات قاچاق است.

- قیمت اوراق مسکن نسبت به اوایل ماه جاری کمی افزایشی بوده و بر این اساس زوج های تهرانی باید برای دریافت وام ۲۴۰ میلیون تومانی، حدود ۲۷ میلیون تومان پرداخت کنند.

- سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به کاهش تعداد شهرهای قرمز گفت: در ایام تعطیلات عید فطر شاهد کاهش سفرها بودیم و ۱۶ درصد نسبت به سال قبل در همین ایام کاهش تردد داشتیم.

- دیروز شنبه، بیست و پنجم اردیبهشت ماه نرخ ارز در صرافی ملی اعلام شد و بر این اساس قیمت دلار نسبت به روز جمعه اندکی افزایش داشته و بهای آن ۲۲۰۸۲ ثبت شده است.

- ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه طلای تهران درباره پیش‌بینی بازار طلا در هفته جاری توضیح داد: چنانچه قیمت دلار هفته آینده نوسان افزایشی داشته باشد احتمالا طلا و سکه گران می‌شود.

- ارز کاردانو به رتبه پنج مارکت‌کپ رسیده و بعد از بعد از پشت سر گذاشتن کانال رنج خود تا ۲٫۱۴ دلار رشد کرده است و در سقف تاریخی خود قرار دارد. دوج‌کوین بعد از ریزش اخیر خود تا محدوده ۵۳ سنت پیشروی کرده و انتظار می‌رود روندی روبه رشد داشته باشد.

- معاون سازمان برنامه اخیرا اعلام کرده است، در هدفمندی یارانه‌ها، سهم صادرات فرآورده نفتی را دریافت نکردیم. همچنین نوبخت نیز از طلب ۱.۲ میلیارد دلاری دولت از بانک مرکزی خبر داده است.

- میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در مذاکرات وین در پیام توییتری نوشت: گفت‌وگوهای وین درباره برنامه جامع اقدام مشترک در زمینه‌های غیررسمی مختلفی به پیش برده شد که این گروه‌های کاری شامل برداشته شدن تحریم‌ها، موضوعات هسته‌ای و اقدامات عملی برای احیای توافق بوده است. روند تهیه پیش نویس در حال انجام است. در صورت نیاز می توان کمیسیون مشترک دیگری را تشکیل داد.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.