کد مطلب: ۳۲۴۸۸۹

شاخص بورس ۴ هزار واحد ریخت/ ویروس صف فروش از بانکی‌ها به خودرویی‌ها

شاخص بورس 4 هزار واحد ریخت/ ویروس صف فروش از بانکی‌ها به خودرویی‌ها

هنوز یک و نیم ساعت از آغاز فعالیت بازار سرمایه در روز یک‌شنبه (27 آبان‌ماه ۹۷) نگذشته است که بورس تهران شاهد ریزش 4300 واحدی شاخص کل و ورود به کانال 174 هزار واحدی شده است.

به گزارش تجارت نیوز، پس از فشارهای سنگین فروش در روز گذشته، هنوز یک و نیم ساعت از آغاز فعالیت بازار سرمایه در روز یک‌شنبه (27 آبان‌ماه ۹۷) نگذشته است که بورس تهران شاهد ریزش 4300 واحدی شاخص کل و ورود به کانال 174518 هزار واحدی شده است.

در جریان معاملات امروز بازار سرمایه برای نمادهای آپ، قشرین، خریخت، بکام، بفجر، دفرا، کهمدا، ونفت صفوف خرید تشکیل شده است، اما جالب صف خرید 400 میلیونی برای کگهر در فرابورس است.

بررسی بازار سرمایه تا به این لحظه حاکی از آن است که نماد‎های «آپ، کهمدا، همراه، قشرین، آسیا» بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل و نمادهای «فولاد، شبندر، تاپیکو، فارس، پارسان» بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل امروز دارند.

همچنین تا به این لحظه بیشترین افزایش مالکیت حقوقی‌ها مربوط به نمادهای «فولاد، شپنا، های‌وب، وبملت، فملی» بوده است و نمادهای « وبصادر، بکام، پارند، چکارن، خپارس» بیشترین کاهش مالکیت حقوقی‌ها را به خود اختصاص داده‎اند.

همچنین در جریان معاملات امروز بازار سرمایه نمادهای وبملت، وتجارت، خساپا بیشترین حجم عرضه را به خود اختصاص داده‌اند به طوری که برای نماد وتجارت صف 223 میلیونی و برای وبملت صف 156 میلیونی فروش تشکیل شده که صفوف فروش تجارت و ملت جو روانی فشار فروش را در بازار تقویت کرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.