کد مطلب: ۵۲۴۲۵۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

عملکرد بورس در اولین روز کاری سال ۱۴۰۰ / تقاضا برای کدام نمادها افزیش یافت؟

عملکرد بورس در اولین روز کاری سال ۱۴۰۰ / تقاضا برای کدام نمادها افزیش یافت؟

شاخص بازار سهام در هفته اول معاملات سال ۱۴۰۰ را با یک روند منفی آغاز کرد اما در ادامه معاملات شاخص رفته رفته مثبت شد و در نهایت با رشد یک هزار و ۸۰۰ واحدی روز هفتم فروردین را به پایان رساند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام سال ۱۴۰۰ را با یک تحرک نسبتا خوب آغاز کرد. شاخص هم‌زون در ابتدای معاملات مثبت اما شاخص کل منفی بود. با گذشت زمان از آغاز معاملات امروز ( هفتم فروردین) تعداد نمادهای مثبت افزایش یافت و رفته رفته شاخص کل بهبود یافت.

تعداد نمادهای مثبت در بورس به ۱۴۰ نماد رسید و این عملکرد با توجه به شرایط اسفند ۹۹ عملکرد مثبتی است. اما با وجود دامنه نوسان نامتقارن همچنان تعداد نمادهای قفل در صف فروش زیاد بودند و باید دید در ادامه روند بازار در سال ۱۴۰۰ این نمادها چه واکنش‌هایی نشان می‌دهند.

شاخص بازار در پایان معاملات امروز با افزایش یک هزار و ۸۰۰ واحدی به کانال یک میلیون و ۳۰۹ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با افزایش دو هزار واحدی تحرک خوبی را ثبت کرد.

222222

نمادهای بزرگی همچون فارش و فملی در بازار امروز روند منفی و نمادهایی همچون شتران و خودرو با افزایش حجم تقاضا همراه بودند و تاثیر مثبتی در بازار داشتند.

1111111

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ساسان

    بخدا خسته شدم الان دو ماهه سهام خرد دارم قفل فروشه مگه قرار نبود دامنه تغییر کنه لااقل حجم مبنا رو بردارید من نمیتونم دو ماهه یدونه سهمممو بفروشیم بخدا پول لازم دارم چکار کنم

    • ناشناس

      صحبت مسئولین : مردم عزیز سهامداری کنن تا ما یکشبه با برداشت ۵۰۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه را از پول مردم جبران کنیم , بهت قول میدم تا ده سال دیگه درست میشه

  • ناشناس

    اگه دستکاریش نکنن ان شالله حالا حالاها مثبته

    • ناشناس

      امروز مثبت بود مثلا , چطور نماد پتروشیمی شگویا , شلرد و شارم منفی بود اگر بازار تایک ساعت دیگر ادامه داشت نصف نمادهای دیگر منفی میشد , ان شاءلله

  • ناشناس

    ۸ سال دیگر روحانی برمیگرده و بورس رو درست میکنه , البته با دژپسند , همتی و قالیباف اصل ,علی برکت الله??????

  • Dgjjk

    این مثبت, مثبت نیست داداش ،یه حقه بازیه واسه گول زدن آدمای بدبخت و کم اطلاعات که سر از این چیزا در نمیارن

  • Sedahaa

    این 1866 واحد مثبت، حکم پنیر توی تله موش رو داره

  • Sedahaa

    داداش کدوم مثبت ؟ دارا ؛ پالایش، برکت ،فملی بازم بگم ؟ همش منفی آخه این ۱۸۰۰ مثبت چه معنی داره ؟

  • ناشناس

    حذف فوری دامنه نامتقارن باید در دستور کار سازمان بورس قرار گیرد

  • خرزو

    مردم دیگه گول نمی‌خورند مردم زندگی شون که هیچ وجودشون رو از دست داده اند .تیرماه امسال مردم این حرف من را با رایی ندادن اثبات میکنند .شرکت درآمد سه برابر ارزش سهم آن هفتاد درصد منفی فملی هر روز دلار جمع می‌کنه سهامدار منفی میخوره نمی‌دونم مقصر کیه چون تخصص ندارم ولی تنها نقطه امید ملت بورس بود همینم به گ و ه کشیدن تا ثابت کنند که توانایی اداره مملکت ندارند .

  • ناشناس

    مشکل اینه که ملت دائم در صف فروش هستند
    یکم دندون رو جیگر بذارید و صبور باشید

  • جعفر

    الانش عرضه اولیه نمی‌خرند چه برسه به به این که روش عوض کنید بورس تعطیل کنید تا اوضاع درست بشه تا حدی مگر اینگه بخواید پول مردم هاپولی کنید ۸۰ درصد ضرر به خاطر عرضه اولیه نخرید