کد مطلب: ۵۲۴۶۷۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

افزایش تحرکات منفی در بازار سهام / نوسان در شاخص ادامه دارد

افزایش تحرکات منفی در بازار سهام / نوسان در شاخص ادامه دارد

بازار سهام سال ۱۴۰۰ را در حالی ادامه می‌دهد که بعد از گذشت دو روز نوسانی در روز سوم معاملاتی سال، شاخص کل معاملات را قرمز رنگ شروع کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام امروز (دهم فروردین) در حالی معاملات خود را آغاز کرد که بسیاری از نمادها با افزایش حجم عرضه همراه بودند و همین موساله موجب کاهش شاخص کل شد. با گذشت کمتر از یک ساعت از آغاز معاملات، شاخص کل حدود سه هزار و ۸۰۰ واحد افت کرد.

کارشناسان بازار سرمایه معتقدند این واکنش‌ها ناشی از برخی از رفتارهای هیجانی موجود در بازار است. همچنان بی‌اعتمادی در بازار و سهامداران وجود دارد و همین موضوع بازار را با یک روند نوسانی همراه کرده است.

شاخص کل با کاهش سه هزار و ۸۰۰ واحدی به کانال یک میلیون و ۳۰۳ رسید و در مقابل شاخص هم‌وزن که در روزهای گذشته عملکرد مثبتی را ثبت کرده بود در جریان معاملات امروز هم افزایش یافت. نکته قابل توجه در بازار امروز کاهش چشم‌گیر حجم معاملات نسبت به دو روز گذشته است.

1111

نمادهای شاخص‌ساز همچون فملی، شستا و فولاد ازابتدای معاملات امروز قفل در صف فروش بودند و همین موضوع برای حدود ۲۱۰ نماد هم اتفاق افتاده و با افزایش حجم عرضه همراه بودند.

2222

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • کارشناس

    اینهایی که میگویند تقصیرحقیقی است که آبشاری میفروشه فکر میکنند مردم شب تا صبح تو خانه شان سهم چاپ میکنند و صبحها در بورس آبشاری میفروشند نه آقا این همه سهم الکی را حقوقی و دولت به مردم انداخته و حالا حاظر نیستند کمی از آنرا پس بگیرد و پولشان را پس دهند.

  • ناشناس

    بورس ایران سرمایه خواره!

  • ناشناس

    به چه زبانی بگیم بورس دستوری و دروغین نمیخوایم بنده چندین بار هم نظر دادم اماتجارت نیوز انگار دست خودش با همونا تو یه کاسه هستش و نظرات بنده رو منتشر نکرد 😐

  • ناشناس

    در تورم ۵۰ درصدی و افزایش قیمت مواد غذایی ۶۷ درصدی در سال ۱۳۹۹ با هم کلکل نکنید.
    بورس را چه کنیم؟
    دستور است بورس همینطور بماند. چرا ؟ نمیدانم.
    حجم خرید و فروش اگر به صفر می رسید و دست دولت از مالیات فروش کوتاه میشد کار بورس هم درست میشد. پس نفروشید دستشان از مالیات کوتاه.

  • ناشناس

    حقتونه دولت سرکیسه کنه شما رو چرا نمیخوایید بفهمید که همه صفهای فروش کار خود دولته دیگه سهامدار حقیقی نمونده همه فرار کردند از بورس و اکثرا رفتند سمت ارز دیجیتال اونهایی هم که موندند همه اش در ضررهای سنگین هستن و منتظر سر به سر شدن

    • ناشناس

      دروغ محض

  • ناشناس

    شما اگر روزنامه نخوانید از اخبار بی اطلاعید
    اما اگه روزنامه بخوانید از واقعیت بی اطلاعید!کتاب درست برعکس این جمله ست،
    اگر کتاب نخوانید از واقعیت بی اطلاعید،
    مطالعه باعث میشه همه چیز رو واقعی
    تر ببینید و اتفاقات پیرامونت رو بهتر
    درک کنید آدمی که کتاب بخونه نیازی به چراغ
    نداره، چون فکرش به اندازه کافی نور داره…این بستگی به خودمون داره که توی زندگی
    روزنامه خوان باشیم یا کتاب خوان!#مارک_تواین

  • طاهری سرمور

    بادرود.خدایی بورس رابراساس چه معیاروملاکی تحلیل میکنیدیکبارهم شده تحلیل وتفسیرتان لااقل دربورس براساس واقعیات باشدبه خداهیچ اتفاقی نمی افتدآخردرکشورماکه اگربارندگی کم شدخشکسالی،اگرباریدسیل میشوداگربرف باریدراههابسته وزندگی مختل می شودوازباددیگرنگوکه اگرماننددمیدن هم بودهمه کارراازببن می بردوهرکس یکسازی برای خودش می زندچه برنامه یاکاری می خواهیدروندنرمال خودراداشته باشدوالابایستی حداقل یک ملاکی برای اداره کردن وپیش بینی آینده وجودداشت.ماهم هرکس سرش درلاک خوداست وخودم باشم بقیه هم به من چی!!!باسپا

  • ناشناس

    و همین موساله موجب کاهش شاخص کل شد.
    بی سواد مسئله درسته

  • سیدحسین

    شماهاکه۱۰۰درصدناراضی هستیدوناراحت وهرروزضرر!؟برا چی دخیل بستیددربورس دستوری وکلاهبردار!!ول کنشم نسیتیدبه هیچ قیمت!!؟وفقط میاییدشکوه وناله میکنید!خوبه چراناله میکنید!بده چرادخیل بستیدبشدت تمام!!؟آی بمونم ضررم سربه بشه یا حتی نزدیکش هم بشه بهترازمن میدونیدمحال ممکنه چندسال بایدبگذره.انصافاحرفام غیرمنطقیست!؟

  • ناشناس

    خیلی ها گیر کردن، پولشان نصف شده، امیدشان سربه سر شدنه، همین