کد مطلب: ۵۲۶۸۲۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

افزایش تحرکات منفی در بازار / نزول شاخص همچنان ادامه دارد

افزایش تحرکات منفی در بازار / نزول شاخص همچنان ادامه دارد

بازار سهام در حالت نزولی قرار گرفته و به اخبار و حواشی واکنش خاصی نشان نمی‌دهد و روند منفی شاخص و افزایش صف‌های فروش ادامه دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام در جریان معاملات امروز (۱۸ فروردین) با افزایش حجم عرضه در بسیاری از نمادها همراه است و روند شاخص در آغاز معاملات منفی بود. با توجه به افزایش حجم عرضه در نمادهای شاخص‌ساز، روند بازار یک روند نزولی است.

رخی از کارشناسان بازار سرمایه معتقدند بازار در حالت افت قرار دارد و در حال کاهش و رسیدن به کانال یک میلیون و ۲۰۰ است.

از طرفی سناریوهای مختلفی از تاثیرات نشست برجام در بازار وجود دارد، اما فعلا بازار در شرایطی است که واکنشی به آن‌ نشان نداده و همچنان صف‌های فروش و کاهش شاخص در روند معاملات بورس ادامه دارد.

111

نمادهای فملی، شپنا و فولاد بیش‌ترین تاثیر منفی را در شاخص بازار دارند. اگر حمایتی از بازار و برخی از نمادهای بزرگ انجام نشود روند نزولی بازار ادامه‌دار است.

222 1

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بازار دستوری بهتر از این نمیشه و مردم عادی بیشترین ضرر رو میکنن

  • ناشناس

    بازار دستوری بهتر از این نمیشه و مردمی که به دعوت مسولین اقدام به خرید سهام کردند بیشترین ضرر رو کردند

  • ناشناس

    آقای وزیر اقتصاد و ریس سازمان بورس الان 8ماه سهام درجا می زند کجای دنیا اینجوری ازدست شما که چیزی بر نمیاد حداقل کسی بیا این کاره باشد. با تشویق دولت مردم سرمایه شان گذاشتن توی بورس متل آب خوردن سرمایه مردم رابالا کشیدید حدود 70 درصد 50 میلیون سهام دار ازبین رفت. چه کسی جوابگوی مردم هست

  • ناشناس

    دولتی که عرضه توزیع مرغ رو نداره چه انتظاری ازش دارین با احترام به همه زحمتکشان اداره کشور رو به یه چوپان میدادیم با تجربه ای که کسب کرده بهتر ازاین دولت مدیریت مکرد

  • ناشناس

    واقعا رو میخواد بورس را 8 ماه تمام منفی کنی و همه را بدبخت کنی و هیچ صحبت و تحلیلی تو صدا و سیما نداشته باشی بجاش همش حرف از مرغ و تخم مرغ بزنی.

  • ناشناس

    دولتی که توان سرمایه گذاری پول نقد ملتش ندارد و آنان را به خارج فراری می دهد ، چطور می خواهند سرمایه های خارجی جذب کنند. نباید اسمش دولت تدبیر و امید گذاشت

    • ناشناس

      برای سرمایه های خارجی تضمین پول و سود آنرا میدن, فقط ما ملت ایران هستیم که بدبختیم و دولت سرمایه ما رو چپاول میکنه ,

  • ناشناس

    یعنی این چند ماه مشخص نیست چرا بازار نزولی شده وچرا بورس سال فبل رشد کرد

  • ناشناس

    در زمان معین پولهایی که به طرف ارزهای دیجیتال رفته به زودی سوخته میشه انجام دامی پهن شده که نظیر ندارد. تو بورس حداقل یه شرکت وجود داره ولی ارز دیجیتال کاملا تو هواست.

  • ناشناس

    از زمانهای قدیم درایی منقول و غیر منقول و فیزیکی ارجعیت دارد به دارایی که هیچ وجود خارجی ندارد منظورم شرکتهای بورسی و ارزهای دیجیتال است. بیشتر دقت کنید. در بورس حداقل سهام شرکتی که وجود دارد را خرید می کنید ولی ارز دیجیتال چه؟؟؟!!!

  • ناشناس

    حاصل اعتماد پوچ به دولته خب
    خونمونو روی آب ساختیم