کد مطلب: ۵۷۱۴۶۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

کدام نمادها امروز پیش‌رو هستند؟ / رشد تقاضا در نمادهای خودرویی

کدام نمادها امروز پیش‌رو هستند؟ / رشد تقاضا در نمادهای خودرویی

امروز شاخص کل بورس در محدوده یک میلیون و ۴۸۷ هزار واحد قرار گرفت. امروز در دقایق ابتدایی آغاز بازار گروه‌های بانک و خودرو پیش‌رو بودند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص بورس امروز با ۳۲۴۸ هزار واحد مثبت ( ۰٫۲۶درصد)در محدوده یک میلیون و ۴۸۷ هزار واحد قرار گرفت. شاخص‌ کل هم‌وزن هم امروز با ۱۸۰۲ واحد ( ۰٫۴۳ درصد) رشد در محدوده ۴۲۴ هزار واحد قرار گرفت.

1 14

ارزش معاملات بورس در نیم ساعت ابتدایی شروع بازار در محدوده ۱٫۹ هزار میلیارد تومانی قرار گرفت. امروز نمادهای پارس،شتران و خودرو بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل بورس گذاشتند. برترین صنایع بورسی هم امروز خودرویی‌ها، فرآورده‌های نفتی و فلزات اساسی هستند.

گروه‌های بانکی و خودرویی با تقاضا در بازار رو به رو شدند. این دو گروه هفته گذشته روندی منفی را پشت سر گذاشتند و بیشتر نمادهایشان با اصلاح همراه شدند امروز گروه بانک با روندی مثبت آغاز به کار کرده است و وبملت، وتجارت و وبصادر از نمادهای مثبت این گروه هستند.

همچنین گروه خودرو هم با روندی مثبت آغاز به کار کرده است. در شروع بازار امروز خساپا با افزایش تقاضا در میان خریداران رو به رو شد. امروز این گروه در کانون توجه بازار قرار گرفته است. نماد خورو هم که هفته گذشته با روندی منفی بود امروز با افزایش خریدار و تقاضا رو به رو شده است.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    رشد ارزش معاملات امروز جالب خواهد بود و این خیلی معنی داره

    • ناشناس

      البته برای کارگزاران بیشتر معنی داره

  • ناشناس

    فروش های اول وقت جمع شد و اکثر نمادها داره صف خرید میشه هرکس فروخت باخت شاخص تا ۲ میلیون مقاومتی نداره

  • ناشناس

    بازار سرمایه چه حجمی خورد الحق والانصاف شاخص ۲میلیون رو خواهد دید

    • ناشناس

      حجمی که با خودرویی ها باشه مفت نمی ارزه

  • ناشناس

    مطمعنا شاخص ۲ میلیون رو پس خواهد گرفت و تا ۳ میلیون هم جا داره

  • ناشناس

    بورسی که با شرکتها ورشکسته خودرویی با پ ای منفی 4 لیدر شه در اون بورسه و باید گل بگیری دلیلشون این که یه عده خریدن تو ضرر هستن خوبه اخرش چی میشه ؟ هر چی قیمت بالاتر بره پ ای شرکت میشه منفی 6 و بالاتر میره بیشتر ملت میرن تو ضرر مگر ورشکستگیه شرکت با بالا بردن قیمتهای دستوری درست ؟ سهام داران حالا چقدر سود میدن و ساختن ؟