کد مطلب: ۵۲۲۳۰۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

حمایت از شاخص‌سازان ادامه دارد / روند صعودی بازار در روزهای پایانی سال

حمایت از شاخص‌سازان ادامه دارد / روند صعودی بازار در روزهای پایانی سال

بازار سهام در جریان معاملات امروز با حمایت حقوقی‌ها همراه است. همچون معاملات روز گذشته ۲۶ اسفند برخی از نمادهای کوچک با افزایش حجم معاملات همراه هستند و روند صعودی شاخص ادامه دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام با یک روند صعودی با گذشت کم‌تر از یک ساعت از معاملات امروز (۲۶ اسفند) ۱۳ هزار واحد رشد کرد. شاخص‌سازها همچون روزهای گذشته با حمایت همراه بودند و برخی از نمادهای کوچک با افزایش حجم معاملات همراه بودند.

حجم عرضه و تقاضا در چند روز گذشته افزایش پیدا کرده است و روند شاخص صعودی است. به عقیده کارشناسان بازار یک مقاومتی را پشت سر گذاشته و به سمت صعود شاخص و احتمالا عبور از کانال یک میلیون و ۲۷۰ در حال حرکت است.

کارشناسان بازار سرمایه بر این عقیده هستند که اگر حمایت حقوقی‌ها ادامه‌دار باشد و از طرفی صف‌های فروش نمادهای کوچک کمتر شود، روند تعادلی رفته رفته به بازار برمی‌گردد.

حمایت‌ها از شاخص‌سازان ادامه دارد و نمادهایی همچون فارس و فملی که در روزهای گذشته روند مثبت خوبی را ثبت کردند همچنان جز نمادهای موثر در روند شاخص هستند. و از طرفی در جریان معاملات امروز برخی از نمادهای کوچک از قفل در صف فروش بودن فاصله گرفتند و روند تعادلی در معاملات آن‌ها برگشته است.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • شهیاد ایران

    عالیه بازار ، شکر خدا شب عیدی من که اوضاعم خوب شد ، امیدوارم برای همه خوب باشه

  • ناشناس

    کاش تا زمانی که پرتفوی ما سبز نشده بازار متعادل باشه تا اعتماد دوباره ب بورس برگرده
    الان ی وضعی شده آدم وحشت میکنه
    یهویی دیدی تایم دوم قفل صف فروش !!

  • ناشناس

    خطاب به دلالای دلاروسکه وخودرو سرکیفی عزیز

    • ناشناس

      تو رو خدا با دو روز مثبت شدن اینا رو نگین بورس چشم میخوره?

  • Persia

    هر وقت پالایش به قیمت خودش رسید اونوقت میگی حمایت واقعیه والا نه

  • ناشناس

    سهم های کوچیک رور هاست در کف در جا میزنن پس نقدشوندگی بورس که میگیدکجا ست

  • یه نکته جالب

    الله اکبر !! همین به اصطلاح کارشناس های بورس تجارت نیوز چند هفته پیش میگفتن روند بازار تا اخر سال نزولی و فرسایشی هستش الان میگن روند تعادلی برگشته و رفته رفته صعود میکنه خخخخخخ واقعا نمیدونم چی بگم……..

  • ناشناس

    مسئولین محترم بورس تو را به جان مادرتون یه فکری هم به نماد خمحرکه کنید، کل بازار مثبته این هنوز با 80 درصد ریزش بازم منفیه.

  • سهامدار خمحرکه

    نیاز هست به زیان دیدگان خمحرکه هم رسیدگی بشه.

  • آریو

    بازم خودشونن، ما هنر کنیم پولمون یر ب یر بشه میزنیم بیرون، اونایی که، مثل دوست من، از سال98تا مرداد99تونست 70تومنش رو بکنه 2.5میلیارد،الان باز برگشتن پول. گزاشتن تو کف خریدن باز بایه 50درصد رشد میفروشن در. میرن، مردم. گول نخورین، پولتون ولو با ضرر چند درصدی بکشید بیرون، شما دربیارید یه ریالاین دولت و. دولتهای دیگه هدفشون خیرخاهی مردم. باشه، کلا بدبخت کردن. مردم. هدفشونه، گول نخورید بیاید تو ارزی که به کشور مربپط نباشه