کد مطلب: ۴۸۵۹۴۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بازگشت بورس در روزهای سقوط دلار

بازگشت بورس در روزهای سقوط دلار

در حالی که روند بازار سهام در سه روز قبل به شدت نزولی بود اما امروز با شروع معاملات بازار سهام تقاضا در بازار تقویت شد و شاخص کل روندی صعودی گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با شروع معاملات امروز بازار سهام طرف تقاضا در کلیت بازار سهام تقویت شد و شاخص کل متاثر از معاملات مثبت در نمادهای شاخص‌ساز رشدی 3 هزار واحدی داشت.

دیروز در دقایق پایانی معاملات بازار سهام صف‌های فروش برخی از نمادها جمع شد و امروز نیز در مرحله پیش‌گشایش تقاضا در کلیت بازار سهام تقویت شد و روند شاخص کل و شاخص هم‌وزن مثبت شد.

نمادی مانند خودرو که در روزهای اخیر حدود 20 درصد اصلاح داشته امروز با صف خرید همراه شده است و روندی مثبت دارد.

بازار 30 مهر

به نظر می‌رسد شاخص کل بازار سهام تا انتخابات آمریکا روندی سینوسی داشته باشد زیرا قیمت دلار در هنوز مشخص نیست و به نوعی بازار سهام منتظر ریزش قیمت دلار است و در طی چند روز گذشته قیمت دلار نیز حدود 3 هزار و 500 تومان ریزش داشته است.

به نظر می‌رسد با ریزش قیمت دلار و طلا سرمایه خارج شده از این بازارها به سمت بازار سهام که در کف قیمتی قرار حرکت می‌کند اما این موضوع نیز فقط یک سناریو است و باید اعتماد به بازار سهام بازگردد.

بازار 30 مهرر

نمادهای فملی، خودرو و وبملت بیش‌ترین تأثیر مثبت و نمادهای حکشتی، خبهمن و رانفور بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

به نظر می‌رسد نوسان نزولی شاخص کل به دلیل جو هیجانی بازار سهام بود تمام شده و از طرفی نیز اکثریت سهم‌های بازار سهام در کف قیمتی خود قرار دارند و به نظر می‌رسد بازار سهام مستعد جذب سرمایه و رشد است.

در دو روز گذشته بیش از 500 میلیارد تومان سرمایه جدید وارد بازار سهام شده است و این نشانی از خروج سرمایه از بازارهای سوداگری است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مطمیئن باشید که بورس مولد اقتصاد کشوره باید رشد کنه ولی بازارهای دیگه حباب شدید داره و شکسته میشه نکران بورس نباشید

    • ناشناس

      به حرف امثال شما اعتماد کردم وبا بیست درصد ضرر از بورس خارج نشدم وهی گفتید بازار خوب میشه حالا شصت درصد متضرر شدم آیا بهتر نبود که خارج میشدم وحالا ورود میکردم ویا دنبال کارم میرفتم واز این دزدخانه دور میشدم نکنه از عوامل بورس وحقوقیها هستی که مردم رو به موندن تشویق میکنی؟

    • هستی

      دقیقااااا.با وعده و وعید نذاشتن همون اول ریزش بکشیم بیرون.حالام چشمشون به اون یه ذره پول باقیمونده س.

    • تقی

      آخه ما اقتصاد داریم که باز مولدش بورس باشه

  • ناشناس

    این ریزش ها دستوری با هدف طعمه گذاری برای فعالان بازار دلار و طلا است. آقایان قصد خوش خدمتی و جذب سرمایه بازارهای دیگر با سیاه بخت کردن و ورشکست کردن افراد گرفتار در بورس را دارند. میهمان منی به آب آن هم لب جوی حکایت دعوت آقایان به بورس با تحمیل ضررهای سنگین بر ما با هدف جذب سرمایه های دلار و طلا و کنترل قیمت اون بازار ها را دارند. کارشناس نماهای نان به نرخ روز خور موظف به بی ربط بافی و دروغگویی هستند تا مقصر پنهان باقی بماند.

    • ناشناس

      دمت گرم راستش رو گفتی بورس=دزدخانه

    • ناشناس

      امیدوارم کسانی که قصد ورود به بورس دارند درد دل مالباخته ها که توی صفهای فروش گرفتار شدندوحتی نمیتونند یک سوم سرمایشون را از بورس خارج کنند را تو این کامنتها بخوانند واز بورس دوری کنند.

  • ناشناس

    بسم آلاله.سلام.خداوند لعنت کند بنیان گذار بورس راکه از قماربازی بدتر وخیروخوشی نبیند انکه تبلیغ برای بورس کر د سی سال کارگری ساختمان رانندگی وبانخوردن چهارقاز پس اندازم وارد بورس شدم زندگیم نابود شد باید برم زیر پوشش خیردنیا و اخرت رانبینید شبانه روز درفکرم بعدپیری دست بکی دراز کنم اگه خدایی هست که شکدارم عزابتان بدهد

  • ناشناس

    این قیمت ها دیگه نمی بینید
    وبملت برگشته زیر قیمت بازگشایی ?
    فولاد کف قیمت کف رو هم سوراخ کرده?
    خودرو کلا جو روانی این سهم امروز خوب جم کردن?
    سهم بنیادی قیمت کف ?

  • ناشناس

    بنظر من نماد های بزرگ صف خرید میکنن
    نماد های دیگه رو ملت همیشه در صحنه حاضر جم میکنن

  • کسری

    فارابی توروخدا بفروش فملی فولاد, شتران خلیج فارس, سه ماهه زدی توصف معامله ونمیفروشی, بفروش توروخدا خدایی هم هست گرفتارم بفروش

  • ناشناس

    اونایی که الان میان میگن نقدینگی میاد سمت بورس?
    حق با شماست?

  • ناشناس

    بازار خنثی
    این سهم هارو الان نخریدن ارزون تحویل مردم بدن

  • ناشناس

    نوسانگيري حقيقي جلوش گرفته شده تا دولت و حقوقي فقط نوسان بگيرن از حقيقي و هرگز سهم ها ديگه به پيك قبلي نخواهد رسيد الكي نه سهم بخريد نه سهامداري كنيد با هر ضرري فروش و خروج و سپردن اين باتلاق به خودشون به صلاحه.

  • ناشناس

    شاخص یهچیز الکیه چرا که دولت با پنج تا سهم میتونه شاخص رو مثبت کنه و بقیه ت منفی ۵ رها کنه
    دقیقا شاخص از یه میلیونو پانصد بود که با چند تا سهم پتروشیمی و خودرویی رفت بالا ینی دولت سهم خودش رو داد تو بازار ۵۰۰ تاهم برد روشاخص شد دومیلیون بعد که تمام شد سهمش شلخص رو آورد رو یکو پونصد خیلی ها هم که تو دوملیون خریدن نابود شدن