کد مطلب: ۵۷۴۳۱۵

شروع سراسر سبز بورس / پالایشی و دارا یکم در محدوده مثبت

شروع سراسر سبز بورس / پالایشی و دارا یکم در محدوده مثبت

در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با رشدی یک درصدی در سطح یک میلیون و ۵۰۷ هزار واحدی قرار گرفت. این در حالی است که شاخص کل هم‌وزن رشد قابل توجه ۱٫۷ درصدی را به ثبت رساند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با رشدی ۱٫۲ در سطح یک میلیون و ۵۱۸ هزار واحدی قرار گرفت. این در حالی است که شاخص کل هم‌وزن رشد قابل توجه ۱٫۹ درصدی را به ثبت رساند.

در معاملات امروز، نمادهای کوچک عملکرد مثبتی داشتند و بسیاری از نمادهایی که در ماه گذشته در صف فروش قفل بودند، این روزها با صف خرید همراه هستند.

1 28

در ۴۵ دقیقه ابتدایی معاملات امروز بیش از سه میلیارد سهم دادوستد شد که ارزش این معاملات حدود ۲٫۷ هزار میلیارد تومان بود. همانند روزهای گذشته نمادهای فملی و پارس باز هم در صدر تاثیرگذاری مثبت در بورس قرار گرفتند و شستا که دیروز معاملات متعادل و منفی را به ثبت رساند امروز در محدوده مثبت معامله می‌شود.

به طور کلی امروز اکثر گروه‌های بازار سبزپوش هستند و تعداد معاملات در بانکی‌ها، محصولات شیمیایی و خودرویی‌ها بیش از سایر گروه‌هاست.

نکته مهم در بازار امروز معاملات مثبت دو صندوق پالایشی و دارا یکم است. پالایشی امروز در محدوه ۸۷۰۰ تومانی معامله می‌شود و بیشترین ارزش معاملات بازار سهام را به خود اختصاص داده است. دارا یکم هم با رنج مثبت نمادهای بانکی در محدوده مثبت ۴ و با قیمت ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومانی در حال معامله است. با این حال هر دو صندوق نسبت به NAV خود همچنان زیر قیمت هستند.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مجمع تحلیلگران بورس

    اینایی که خودرو و خساپا میفروشن دو هفته دیگه میان میگن ما گول پیجهای دوزاری اینفلونسری اینستاگرام خوردیم. میگی نه نگاه کن

    • ناشناس

      شستا هم همینطور

    • ناشناس

      من دارا یکم و دوم دارم چیکار کنم بفروشم یا ن کمکم کنید

  • ناشناس

    شاخص محدوده مقاومت رو رد کرد و تا ۲ میلیون مقاومتی نداره به این نکته توجه کنید که ۲ میلیون رو یک سال پیش هم رد کرد شاخص باید الان روی ۳ میلیون قرار داشت

    • محمد

      با در نظر گرفتن نرخ تورم و همچنین روند فعلی قیمت دلار، خیلی سریع شاخص دو میلیون تاچ میشه. البته این اصلا جای خوشحالی نداره چون با در نظر گرفتن سایر متغیرهای اقتصادی ( بخصوص تورم ) اگر الان شاخص در محدوده سه میلیون و پانصد باشد اغلب ما تازه سر به سر می شویم

  • ناشناس

    اسفند دود کنین یه وقت چشم نخوره خدایا زودتر سربه سر بشه بفروشیم راحت شیم

  • ناشناس

    سلام لطفا پیگیری کنید چرا با بالا رفتن شبندر ناو پالایشی یکم اصلاح نشد ؟