کد مطلب: ۴۴۰۰۴۸

عملکرد بورس در اولین روز هفته / شاخص ۱۱ هزار واحد رشد کرد

عملکرد بورس در اولین روز هفته / شاخص ۱۱ هزار واحد رشد کرد

در پایان معاملات روز شنبه ۹ فروردین، شاخص کل در حالی با رشدی ۱۱ هزار واحدی وارد محدوده ۵۳۲ هزار واحدی شد که ارزش کل معاملات بورس و فرابورس بیش از ۵۸ هزار میلیارد ریال به ثبت رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان معاملات روز شنبه بورس، شاخص کل با رشدی ۱۱ هزار واحدی در سطح ۵۳۲ هزار و ۵۰۰ واحدی قرار گرفت تا رشدی فراتر از ۲ درصد را به ثبت برساند.

5 2 5

در جریان معاملات امروز بورس ۷۰۶ هزار و ۳۴۹ معامله انجام شد که طی آن بیش از ۵ میلیارد هزار سهم با ارزشی بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال دادوستد شد. در این میان سه نماد وبملت، رمپنا و همراه هر کدام با ۶۱۳، ۵۶۶ و ۵۰۶ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. نماد فولاد نیز که کل روز در محدوده منفی معامله می‌شد، در آخرین دقایق معاملات وارد محدوده مثبت شد.

5 1 6

در معاملات فرابورس نیز بیش از ۴۱۱ هزار معامله با ارزشی بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال انجام شد که سه نماد کگهر، ذوب و ومهان تاثیرگذارترین نمادها بر شاخص فرابورس بودند.

در پایان معاملات امروز سه نماد وتجارت، وبلمت و ذوب به ترتیب با یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون، ۵۸۵ میلیون و ۲۶۵ میلیون برگه سهم، بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند و بیشترین ارزش معاملات نیز متعلق به نماد غگل بود.

در پایان معاملات امروز، اکثر گروه‌های صنعت به طور کامل در محدوده مثبت و حتی صف خرید قرار گرفتند. از نظر ارزش معاملات گروه فلزات اساسی و محصولات شیمیایی بهترین عملکرد را داشتند و برخی از نمادهای این دو گروه در محدوده منفی نیز معامله شدند. از نظر حجم اما گروه بانکی بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داد. سبزپوشی اکثر نمادهای بورس در حالی رقم می‌خورد که در هفته پایانی سال ۹۸ شاهد افت شاخص بودیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.