کد مطلب: ۴۹۳۸۱۰

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز:

خودرو شاهین هم قیمت پژو ۲۰۰۸ است

خودرو شاهین هم قیمت پژو 2008 است

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو می‌گوید: شاهین خودرو به‌روزی است. این خودرو هنوز وارد بازار نشده اما ممکن است این خودرو در کارخانه با قیمت 200 میلیون تومان به مردم عرضه شود اما قیمت این خودرو در بازار احتمالا معادل قیمت خودرو پژو 2008 است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به گفته نایب رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، قیمت شاهین در بازار آزاد هم قیمت پژو 2008 است؛ این در حالی که ممکن است قیمت شاهین از محل کارخانه بالای 200 میلیون تومان برای مردم تمام شود.

قیمت شاهین در حالی از سوی فعالان بازار خودرو پیش‌بینی می‌شود که این خودرو زمستان امسال به بازار می‌رسد.

بنا بر گزارش اقتصادنیوز، سایپایی‌ها هنوز قیمت مشخصی را برای این خودرو تعیین نکرده‌اند. آنچه مشخص است ظاهرا این شرکت سعی دارد تا براساس قیمت روز بازار نسبت به قیمت‌گذاری شاهین اقدام کنند.

شاهین امسال در دو نوبت و با دو قیمت کاملا متفاوت پیش‌فروش شد. در اولین مرحله از قرعه‌کشی این خودرو با پیش پرداخت 80 میلیون تومانی پیش فروش شد، اما در مرحله دوم پیش‌فروش مبلغ پیش پرداخت شاهین، جهش قابل توجهی داشت و به 133 میلیون و 700 هزار تومان رسیده است. در واقع قیمت شاهین در پیش فروش آبان (مرحله دوم پیش فروش) نسبت پیش فروش این خودرو در خرداد ماه 80 درصد رشد داشته است.

به گفته نایب رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، شاهین خودرو به‌روزی است. این خودرو هنوز وارد بازار نشده اما ممکن است این خودرو در کارخانه با قیمت 200 میلیون تومان به مردم عرضه شود و قیمت این خودرو در بازار خودرو هم اندازه خودرو پژو 2008 است.

نعمت‌الله کاشانی‌نسب درباره وضعیت بازار خودرو به تجارت‌نیوز گفت: با تعطیلی دو هفته‌ای تهران در بازار خودرو عملا خرید و فروشی نمی‌شود و معاملات خودرو در فضای مجازی انجام می‌شود.

قیمت شاهین بالای 200 میلیون تومان است

فیروز نادری، یک فعال بازار خودرو با تائید صحبت‌های نایب رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو به تجارت‌نیوز گفت: چنانچه شاهین زمستان وارد بازار شود قیمت این خودرو بالای 200 میلیون تومان آب می‌خورد. همچنین پیش‌بینی می‌شود قیمت این خودرو در بازار آزاد هم قیمت پژو 2008 است.

فعالان بازار خودرو در حالی قیمت شاهین را هم قیمت پژو 2008 می‌دانند که در حال حاضر این خودرو در بازار آزاد تا 800 میلیون تومان معامله می‌شود. با این حال باید منتظر عملکرد خودروسازان در نحوه تولید این خودرو و عرضه آن به بازار بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محسن

    اینایی که قیمت بازار شاهین رو معادل پژو ۲۰۰۸ میدونن خودشون کاسب افزایش قیمتن، از حالا دارن فضا رو برا افزایش قیمت کارخانه آماده میکنن!!

  • انسان

    سلام خدمت دوستانی که زود قضاوت میکنند این خودرو ٥ستاره ایمنی از چین نه اروپا دریافت کرده و در تست تصادف از سراتو منتاژ هم بهتر عمل کرده شما که پول ندارین بخرین الکی فحش ندین شما دغدغه تان تا ٢روز پیش پراید بود حالا که رفت افتادین روی دیگر خودرو های ملی هر کس خواست بخره نخواست بره ٢۰۰٨بخره که قطعه اش نیست و گران است

    • پوریا

      ببخشد یعنی هم قیمت پژو 2008مدل 2020 هست

    • علی

      بروبخرهمین شماهاهستیدکه این ماشینای بنجل راباآخرین قیمت میکنندتوپاچتون میخریدفکرمیکنیدماشین خوبی هست قیمت ماشین راکردیدنجومی همین شماوامثالی مثل شمااگه این آشغالاکه معلوم ماله چه شرکت معتبری هست هفت بیجاره شاهین فکرمیکنی چیه اتاق این ماشین تویوتاهست که قراربودموتوربلرلیانس روش بزارن که باتحریم این شرکت بنجل چینی رفت بعدسایپاباایرانخودروگفت که موتورEF7رابده که بزارن روش که ایرانخودرونداد حالاسایپاموتورپرایدراکمی تقویت کرده وتوربوشارژبراش گذاشته وروی این ماشین گذاشته حالاشده شاهین که آبروی شاهین سابق راببره شاهین سابق آریای بودبا آپشن پایین تر اون دوره بهترین ماشینهای آمریکای وآلمانی انگلیسی میومدایران حالا ی مشت ماشین چینی وهفت بیجاره بدوبخر

  • ناشناس

    کاش مردم به جایی برسن که بانخریدن هر جنسی چه ماشین باشه یا مرغ یا میوه جلوی گرانی رو بگیرن ،
    اما دریغ که هرچیزی که گرون میشه بیشتر هم خریدار پیدا می کنه

    • ناشناس

      کاااااش

  • واقعیت

    نایب رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو جنابعالی چند تا شاهین ثبت نام کردید خودرویی که نه در بازار حضور داره و نه کسی خریده که ببینه چی هستش چطور شما خودرویی که بر اساس پراید می خواد ساخته بشه رو هم رده خودروی 2008 محسوب کرده و از خودتون قيمت مدید احتمالا شما چندین خودرو از شاهین ثبت نام کردید می خواهید ایجوری برای خودتون رانت ايجاد کنید

  • احسان

    من خودم شاهین برنده! شدم و قراره به قول خودشون آبان 1400 تحویل بدن. خداییش خجالت آوره که شاهین رو با پژو 2008 هم قیمت بودنن. آخه با چه منطقی باید قیمت شاهین اینقدر بالا باشه. همون 200 تومن که قراره بابتش بدیم، بیشتر نمی ارزه.

  • پوریا

    یعنی شاهین هم قیمت پژوه 2008 مدل 2020هست?

  • پوریا

    یعنی ماشین شاهین هم قیمت پژو 2008 مدل 2020هست

  • ناشناس

    هم قیمت پژو ۲۰۰۸?
    ملت را چی فرض کردین

  • ناشناس

    سلام ژاپن گفت بهترین ماشینوتحویل میدم ۹۰ملیون
    واردنکردین حالا چی میگین شاهین۲۵۰تومن یاتاراقیمت
    نداره واقعا که

  • پدرام

    ملت رو چی فرض کردی چرندیات می نویسی؟ شاهین ۳۰۰ تومنه در حالی که پژو ۲۰۰۸ الان ۹۰۰ تومنه. احمق چجوری روت شد این مطلبو بنویسی