کد مطلب: ۴۴۲۸۰۳

اولین جزئیات از بورس یکشنبه / سبزپوشی بازار در نخستین روز ریاست قالیباف

اولین جزئیات از بورس یکشنبه / سبزپوشی بازار در نخستین روز ریاست قالیباف

در جریان معاملات اول وقت روز یکشنبه ۲۴ فروردین، شاخص کل با رشدی ۸ هزار واحدی وارد کانال ۶۱۶ هزارتایی شد تا همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در آغاز معاملات روز یکشنبه ۲۴ فروردین، شاخص کل با رشدی ۸ هزار واحدی به کانال ۶۱۶ هزار واحدی صعود کرد تا همچنان در مدار صعود باقی بماند.

9 6

در ۴۰ دقیقه ابتدایی شروع بازار سهام امروز، بیش از ۲۶۰ هزار معامله انجام شد که طی آن یک میلیارد و ۷۱۸ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال داد و ستد شد. در این میان سه نماد خپارس، ثاخت و کسرا بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. همچنین گروه انبوه‌سازی، محصولات شیمیایی و فلزات اساسی نیز از نظر ارزش معاملات در صدر قرار داشتند.

این در حالی است که در این مدت سه نماد فولاد، کگل و فملی به ترتیب با ۹۴۴، ۷۴۷ و ۶۴۹ واحد بیشترین تاثیر را در سبزپوشی شاخص داشتند.

7 9

معاملات فرابورس نیز امروز شروع سبزی داشت و به لطف صف خرید دماوند، زاگرس و بجهرم، شاخص این بازار نیز رشدی ۷۰ واحدی را تجربه کرده است. در معاملات اول وقت فرابورس نیز بیش از ۷۲۰ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۹ هزار میلیارد ریال داد و ستد شده است.

بازار امروز در حالی اولین روز ریاست حسن قالیباف را سپری می‌کند که روز گذشته در جلسه شورای عالی بورس، مصوبات روز چهارشنبه هفته گذشته به تعلیق درآمد تا بورس همچنان بر مدار صعود باقی بماند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.