کد مطلب: ۶۴۶۴۳۳

پروازها در فرودگاه امام‌خمینی از سر گرفته شد

پروازها در فرودگاه امام‌خمینی از سر گرفته شد

با پایان مراسم رژه هوایی روز ارتش، نشست و برخاست هواپیما در حریم هوایی فرودگاه امام خمینی از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز از سرگرفته شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پروازها در فرودگاه امام‌خمینی از سر گرفته شد.

امروز دوشنبه ۲۹ فروردین ماه مصادف با روز ارتش است. به دلیل اجرای رژه ارتش پروازهای چند فرودگاه از ساعت هفت تا ۱۱ متوقف شد. براساس گزارش ایرنا، سخنگوی شهر فرودگاهی امام خمینی اعلام کرده است که پروازها در فرودگاه امام‌خمینی از سر گرفته شد.

بر اساس اعلام مرکز عملیات فرودگاه امام‌خمینی با پایان مراسم رژه هوایی روز ارتش، نشست و برخاست هواپیما در حریم هوایی فرودگاه امام خمینی از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز از سرگرفته شد.

جواد صالحی گفت: پرواز قطری از مبدا دوحه دقایقی پیش وارد حریم فرودگاه امام خمینی شد.

به گفته صالحی از ساعت هفت صبح امروز تا ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه نشست و برخاست هواپیماها در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) متوقف بود، اما در همین بازه زمانی کانترهای پذیرش مسافر فعال بود و مسافرین پروازها پذیرش می‌شدند.

سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی، گفت: هموطنان می توانند جهت اطلاع از زمان انجام امور پروازی خود به سایت www.ikac.ir مراجعه ویا با شماره تلفن ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۸تماس حاصل کنند.

علاوه بر توقف در پروازهای فرودگاه‌ها، ایستگاه جنوبی خط یک مترو نیز در ساعات قبل از ظهر امروز مسافرگیری نداشتند. به نظر می‌رسد که مترو نیز کار خود را از سر گرفته باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.