کد مطلب: ۶۰۲۵۳۰

شکست غول آیلتس با شرکت در دوره‌های آمادگی آیلتس

شکست غول آیلتس با شرکت در دوره‌های آمادگی آیلتس

آیتلس یک آزمون زبان انگلیسی با اعتبار جهانی است و از آن برای تعیین سطح مهارت شما بر زبان انگلیسی استفاده می‌شود. دریافت نمره بالا در این آزمون یعنی: فرصت‌های شغلی بیشتر در داخل کشور و در خارج از ایران و نیز امکان تحصیل در بسیاری از دانشگاه‌های مشهور جهان.

برای آن‌ها که بر زبان انگلیسی تسلط ندارند هم، آیلتس نامی آشنا است. نام این آزمون را در هرجا که حرفی از مهاجرت کاری و تحصیلی به کشورهای انگلیسی‌زبان باشد، می‌شنوید. آیتلس یک آزمون زبان انگلیسی با اعتبار جهانی است و از آن برای تعیین سطح مهارت شما بر زبان انگلیسی استفاده می‌شود. دریافت نمره بالا در این آزمون یعنی: فرصت‌های شغلی بیشتر در داخل کشور و در خارج از ایران و نیز امکان تحصیل در بسیاری از دانشگاه‌های مشهور جهان. در این مطلب با ساختار و مزایای آزمون آیلتس و دوره‌های آمادگی برای این آزمون آشنا می‌شویم.

آیلتس؛ آزمونی با اعتبار در پنج قاره

نام آزمون آیلتس (IELTS) برگرفته از عبارت انگلیسی International English Language Testing System به‌معنای "سامانه جهانی ارزیابی زبان انگلیسی" است. آیلتس معتبرترین آزمون جهانی زبان انگلیسی است و نهادهای برگزار کننده آن عبارتند از:

  • دانشگاه کمبریج انگلستان
  • شورای فرهنگی بریتانیا
  • برنامه توسعه بین‌المللی دانشگاه‌ها و مدارس استرالیا (IDP)

آیلتس آزمونی شناخته شده در سراسر دنیا است و بسیاری از دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی و شرکت‌های برتر در هرپنج قاره جهان، کسب نمره مناسب در این آزمون را یکی از شرط‌های خود برای پذیرش متقاضیان کار و تحصیل قرار می‌دهند.

آیلتس و ایجاد آینده شغلی و تحصیلی بهتر

مهاجرت، کار و تحصیل، سه حوزه‌ای هستند که با دریافت مدرک آیلتس می‌توانید آن‌ها را بهبود ببخشید. در زمینه کاری، آزمون آیلتس امکان کار در کشورهای مختلف دنیا از جمله کانادا و استرالیا را برای شما فراهم می‌کند. کارفرمایان این کشورها داشتن مدرک آیلتس را برای پذیرش و استخدام شما ضروری می‌دانند. داشتن مدرک آیلتس همچنین باعث تقویت رزومه شما برای کاریابی در کشورهای خارجی و نیز در ایران می‌شود.

مدرک آیلتس یکی از مدارک مهم برای مهاجرت به کشورهای مختلف است و مقامات دولتی و مسئولان مهاجرتی بسیاری از کشورها این مدرک را از شما درخواست می‌کنند. مدرک آیلتس همچنین یکی از مهم‌ترین مدارک برای پذیرش دانشگاهی در دنیا به‌شمار می‌آید. نمره مورد نیاز آیلتس برای دریافت پذیرش در برخی از دانشگاه‌های برتر دنیا را با هم مرور می‌کنیم:

  • دانشگاه آکسفورد انگلیس: ۶٫۵
  • دانشگاه کمبریج انگلیس: ۶٫۵
  • دانشگاه اسلو نروژ: ۶
  • دانشگاه برگن نروژ: ۶٫۵
  • دانشگاه هلسینکی فنلاند: ۶٫۵
  • دانشگاه پاریس فرانسه: ۶٫۵
  • دانشگاه تلکوم فرانسه: ۵٫۵
  • دانشگاه پلی‌تکنیک مونیخ آلمان: ۶٫۵
  • دانشگاه هایدلبرگ آلمان: ۶٫۵
  • دانشگاه ناوارا اسپانیا: ۶٫۵
  • دانشگاه وین رومانی: ۶
  • دانشگاه گِراز رومانی: ۷

IMG 20211201 102528

آیلتس جنرال یا آکادمیک؟

آزمون آیلتس انواعی دارد و داوطلبین بر مبنای هدف‌شان از دریافت این مدرک باید آزمون مناسب خود را انتخاب کنند. معروف‌ترین این آزمون‌ها عبارتند از: آیلتس آکادمیک و آیلتس جنرال. آیلتس آکادمیک مختص متقاضیان مهاجرت و پذیرش تحصیلی برای حضور در دانشگاه‌های مختلف دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. آیلتس جنرال یا عمومی مناسب افراد مختلف با هر هدفی غیر از تحصیلات دانشگاهی است. برخی از افرادی که به آیلتس جنرال نیاز دارند عبارتند از:

  • متقاضیان مهاجرت به کشورهای استرالیا، کانادا و انگلستان
  • متقاضیان تحصیل در مقطع راهنمایی در کشورهای انگلیسی‌زبان
  • متقاضیان کار در محیط‌های کاری که زبان انگلیسی در آن‌ها رایج و تسلط بر آن، اجباری است
  • متقاضیان شرکت در برخی دوره‌های آموزشی غیر دانشگاهی مانند: دوره‌های کارآموزی و مهارت‌آموزی
  • افرادی که می‌خواهند از این آزمون برای ارزیابی میزان تسلط خود بر زبان انگلیسی استفاده کنند
  • افرادی که می‌خواهند رزومه تحصیلی آن‌ها پُر و پیمان باشد

آیلتس؛ آزمونی با چهار رکن اساسی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آزمون آیلتس، ساختار ویژه و استاندارد این آزمون است. آیلتس در هر دو نوع جنرال یا عمومی و آکادمیک یا دانشگاهی دارای چهار رکن یا بخش اصلی است. این چهار بخش را در آزمون مشهور آیلتس بررسی می‌کنیم.

بخش نوشتن یا Writing

در آیلتس جنرال باید دو متن با مجموع کلمات حداقل ۴۰۰ کلمه در مدت ۶۰ دقیق بنویسید و در آیلتس آکادمیک باید یک نمودار یا جدول را تشریح کنید و سپس موافقت یا مخالفت خود را با یک موضوع به‌همراه استدلال بیان کنید.

بخش خواندن یا Reading

در آیلتس جنرال چند متن با مجموع دو تا سه هزار کلمه در اختیار شما قرار می‌گیرد که ۴۰ سوال از آن تهیه شده است. در آیلتس آکادمیک سه متن با تقریبا همین تعداد کلمات در اختیار شما قرار می‌گیرد و همان تعداد سوال درباره آن پرسیده می‌شود و فرصت شما نیز در هر دو نوع آیلتس، ۶۰ دقیقه است.

بخش شنیداری یا Listening

بخش شنیداری آیلتس برای هر دو نوع آیلتس آکادمیک و جنرال، مشترک است. در این بخش یک فایل صوتی برای شما پخش می‌شود. دفترچه با ۴۰ سوال در اختیار شما قرار می‌گیرد و زمان شما برای پاسخ دادن به این پرسش‌ها ۳۰ دقیقه است.

بخش مکالمه یا Speaking

بخش اسپیکینگ آیلتس یک آزمون شفاهی با مدت زمان ۲۰ دقیقه است. فرد مصاحبه کننده ابتدا با شما درباره موضوعاتی چون اطلاعات هویتی و محل زندگی با شما صحبت می‌کند. سپس موضوعی با شما در میان گذاشته می‌شود که باید نظر خود را درباره آن بگویید و پرسش‌هایی را درباره موضوع مورد نظر پاسخ دهید و در بخش سوم نیز به مدت ۵ دقیقه درباره موضوع مرتبط با بخش قبل، با ممتحن بحث و گفتگو خواهید کرد.

IMG 20211201 102554

چطور برای آیلتس آماده شوم؟

بهترین راهکار آمادگی برای آیلتس، شرکت در دوره‌های آمادگی برای آزمون آیلتس است که محتوای آموزشی آن‌ها بر مبنای ساختار آزمون آیلتس و نظرات تجربه‌کنندگان این آزمون و استادان برتر زبان انگلیسی در سراسر دنیا گردآوری شده‌اند. آموزشگاه زبان سفیر به‌عنوان یکی از باسابقه‌ترین آموزشگاه‌های زبان کشور، این دوره‌های آزمون آیلتس را به زبان‌آموزان ارائه می‌دهد:

کلاس پیش آیلتس Pre-IELTS: مناسب افرادی که می‌خواهند در دوره آموزش آیلتس شرکت کنند اما مهارت زبانی آن‌ها برای شرکت در دوره‌های آیلتس کافی نیست.

کلاس آموزش آیلتس IELTS: مناسب افرادی است که دارای مهارت نسبی به زبان انگلیسی هستند اما این مهارت برای شرکت در آزمون آیلتس کافی نیست و می‌خواهند برای این آزمون آماده شوند.

کلاس آموزش Post-IELTS: مناسب کسانی که مهارت زبان انگلیسی آن‌ها تقریبا به مهارت مورد نیاز برای آزمون آیلتس نزدیک است اما می‌خواهند با یادگیری تکنیک‌های آزمون، نتیجه بهتری را در آیلتس کسب کنند.

دوره آنلاین آیلتس

یکی از خدمات برتر آموزش زبان انگلیسی در موسسه زبان سفیر، ارائه کلاس‌های آمادگی برای آیتلس با همان کیفیت و محتوای آموزشی به‌صورت آنلاین است. سطح‌بندی و طول دوره‌های آنلاین آیلتس در این آموزشگاه مشابه با دوره و کلاس‌های حضوری است. با این تفاوت که هزینه این کلاس‌ها ۲۰ درصد کمتر از روش حضوری است و شما می‌توانید از هر جا در کشور که به اینترنت دسترسی دارید در این دوره‌ها شرکت کنید. امکان دسترسی به فایل ضبط شده جلسات نیز برای زبان‌آموزان در کلاس آنلاین زبان انگلیسی آیلتس وجود دارد.

کسب بالاترین نمره آیلتس را با شرکت در دوره‌های آیلتس سفیر

آزمون آیلتس یکی از مهم‌ترین و معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی در دنیا است و کسب نمره مناسب در این آزمون می‌تواند موقعیت‌های شغلی و تحصیلی بسیار خوبی را در اختیار زبان‌آموزان و متقاضیان کار و تحصیل در خارج از کشور قرار دهد. آموزشگاه زبان سفیر دارای سابقه ۲۲ سال آموزش زبان و ارائه ده‌ها دوره آموزشی زبان در سطوح مختلف و مناسب سنین گوناگون است. بیش از ۲۰۰۰ مدرس زبان انگلیسی و ۵۰۰ مدیر آموزشی در ۱۰۲ شعبه این آموزشگاه در سراسر ایران آماده‌اند تا برترین خدمات آموزشی را به شما ارائه دهند. شرکت در دوره‌های حضوری و آنلاین آیلتس سفیر بی‌شک شما را برای کسب بهترین نتایج از این آزمون بین‌المللی زبان آماده می‌کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.