کد مطلب: ۵۳۳۹۸۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

شوخی‌های مجازی با مصوبه جدید بورسی

شوخی‌های مجازی با مصوبه جدید بورسی

در مصوبه امروز سازمان بورس، رئیس سازمان بورس بسته پیشنهادی را به دولت اعلام کرد. یکی از این مصوبه‌ها اعطای اقامت پنج ساله برای سرمایه‌گذاران خارجی است که سهام خریداری کنند. با انتشار این خبر کاربران مجازی واکنش‌های زیادی را داشتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز در جلسه رئیس سازمان بورس با هیات دولت مصوبه‌هایی تصویب شد که یکی از این مصوبه‌ها اعطای اقامت پنج ساله به سرمایه‌گذاران خارجی است که در ایران سهام خریداری کنند. در حاشیه انتشار این خبر کاربران مجازی شوخی‌هایی را با این خبر داشتند.

یکی از کاربران فضای مجازی در واکنش به این خبر در توییتر نوشت «هجوم گسترده مردم جهان به سمت ایران، برای خرید سهام شرکتهای بورسی و دریافت اقامت ۵ ساله. خدایا این خوشبختی رو از اینا نگیر. صف های مرغ و روغن و گوشت و نون و آب و صف های فروش سهام صف های خرید پراید بقیشونو خجالت میکشم بگم.»

photo5782700266498405760

کاربر دیگر نوشت: «با این قانون از امشب سیل عظیم مهاجران از آمریکا و اروپا وارد ایران خواهند شد چون جا کم میاد بهتره مرزهارو باز کنید تا ما بریم جا برا اونا داشته باشید.»

کاربر دیگری اظهار نظر کرد:« دقایقی پیش میلیون ها نفر از مردم آمریکا در شهرهای مختلف برای دریافت اقامت ایران و دریافت کدسهامداری صف کشیدند:)
کارگزاری ها مثل پارسال دستگاه نوبت دهی را فعال کردند.»

photo5784214242470243435

یکی دیگر از کاربران نوشت: نمیشه ما سهاممون رو بفروشیم اقامت غیر از ایران بهمون بدن؟

«آخرین اخبار بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    فقط تحلیلت از اینده ی سهم منو کشته
    مصرف جوانان??

  • ناشناس

    بابا اینا بهانس چینیارو بیارن ایران بگن اینا سهم دارن، واقعا هرکاری بگین ازینا برمیاد

  • ناشناس

    خارجی ها که به گفته ریس جمهور به بورس ما حسودیشون می شد حالا با این مصوبه به آرزوشون می رسند
    خدایا ما رو هم به آرزومون برسون….

  • ناشناس

    کی شما رو تحویل میگیره که بیاد سرمایه گذاری بکنه☠☠☠

  • اری بابا بکهیون ?

    خداروشکر مفیدتریدرمون چنتا زبون دیگه هم داره خجالت نکشیم جلوی اینا

  • طاهری سرمور

    بادرود.تجارت نیوزشماکه پیامهاراگزینش می کنیدوهرکدام بامنافع ومصالح رسانه ایتان همخوانی نداردسانسورمی کنیدبه خداهمین دری وریهای هم ناقص عقل راهکارهای بهتری درآنهاهست تانظرات وپیشنهادات خیلی ازمسئولین عیب کارمااین است که فکرمی کنیم هرکس مسئول شدیعنی عقل کل وآنهاهم به این موضوع پی برده وباورشان شده درصورتی که عاقل آن است که ازنوشته وگفته بنده کمترین هم استفاده می کندشایدمطلبی رابگویم که قابل فهم تروساده ترباشدولی مفیدوعملی ترباشدوعمده ضربه ای که به منافع ملی این مملکت خورده ومارابه اینجا رسانده شایدبیش از۵۰درصدش رسانه هاهستندکه همیشه کشوروکارهای مسئولین رابه شکل گل وبلبل ووحی نشان داده اندوهیچگاه اراده ای ازخودنداشته ونخواسته اندبلکه آنچه ازآنهاخواسته شده هرچندنادرست طوطی وارکرده اند.باسپاس

  • شوکا

    1،پولهای خارجی از ریال ارزش بیشتری، داره و خارجی ها به خرید ویلاهای لاکچری تهران و باغ های میگون، واپارتمان در کیش علاقمندند2، بیشتر ترجیح می‌دهند در بخش معادن سرمایه گذاری کنند، 3،عربها وصلت و زندگی با ایرانی دوست دارند 4 ایران آب و هوای چهار فصل داره ولی بعضی کشورها گرم وخشک،.،.، هستند،

  • ناشناس

    عجب اتاق فکری . میخوان پول خارجی هارو هم بکشن بالا بعد خروج بزنن

  • ناشناس

    خارجی ها میخرن بعد ما خروج میزنیم میمون صف فروشش خخخخ

  • ناشناس

    بفروشیم به خارجی ها بعد خروج بزنیم بمونن تو صف فروش سکته کنن