کد مطلب: ۶۳۲۱۹۳

شکر و حبوبات گران شد؟

شکر و حبوبات گران شد؟

در یک هفته اخیر بازار شاهد افزایش قیمت شکر است به‌نحوی که هر کیلوگرم شکر از ۱۵هزار تومان به هر کیلوگرم ۱۷هزار تومان در عمده‌فروشی‌ها رسیده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار کالاهای اساسی و مصرفی مردم در شب عید همچنان با نوسانات قیمت روبه‌رو است. به‌عنوان نمونه در طول یک هفته اخیر عرضه روغن خوراکی توسط واحدهای تولیدی به‌صورت قطره‌چکانی صورت می‌گیرد. همین امر باعث نگرانی مردم شد که شاید در آینده شاهد افزایش قیمت‌ها خواهند بود،

علاوه بر این در بخش حبوبات نیز مردم شاهد رشد ۲۰درصدی قیمت‌ها هستند. بر همین اساس قیمت هر کیلوگرم عدس که پیش از این ۳۸ هزار تومان بود امروز در عمده‌فروشی‌ها با قیمت ۴۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. البته این کالا در نهایت با قیمت هر کیلوگرم ۵۴ هزار تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

همچنین در یک هفته اخیر بازار شاهد افزایش قیمت قند و شکر نیز است به‌نحوی که هر کیلوگرم شکر از ۱۵ هزار تومان به هر کیلوگرم ۱۷ هزار تومان در عمده‌فروشی‌ها رسید. مشاهدات بازار نشان می‌دهد امروز هر کیلوگرم شکر با قیمت ۲۰ هزار تومان به مردم فروخته می‌شود.( تسنیم )

برای پیش‌بینی وضعیت بازارها در سال ۱۴۰۱ می‌توانید در اولین وبینار تخصصی تجارت‌نیوز با موضوع «بهترین سرمایه‌گذاری در سال ۱۴۰۱» شرکت کنید. برای ثبت‌نام در این وبینار اینجا را کلیک کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.