کد مطلب: ۴۰۲۶۷۲

اینفوی هشتم مهر به روایت یک اینفوگرافیک

صف‌های خرید بازار پایه زیر سایه رشد شاخص / چه نمادهایی بیشترین تاثیر را داشتند؟

صف‌های خرید بازار پایه زیر سایه رشد شاخص / چه نمادهایی بیشترین تاثیر را داشتند؟

بازار سهام پس از افت شاخص در روز یکشنبه، امروز را پر قدرت آغاز و با رشدی 2.03 درصدی، بیش از 6400 واحد افزایش یافت و وارد کانال 324 هزار واحدی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام پس از افت شاخص در روز یکشنبه، امروز را پر قدرت آغاز و با رشدی 2.03 درصدی، بیش از 6400 واحد افزایش یافت و وارد کانال 324 هزار واحدی شد.

بنابراین جریان نقدینگی امروز هم کار خود را کرد و افت دیروز را جبران کرد. در عین حال در روزی که بیش از 50 درصد سهم‌های بازار پایه به صف خرید رسیده بودند، اعتراضات این سهام‌داران را مجددا در پی داشت؛ جریان اعتراضات از امروز وارد فاز جدیدی شد، به طوری که پیش از ظهر، عده‌ای از سهام‌داران بازار پایه در مقابل مجلس تجمعی اعتراضی را ترتیب دادند و نمایندگان مجلس نیز در جمع آنها حضور یافتند.

همچنین از بیشترین تاثیرگذاران امروز بر دماسنج اصلی بورس ، می‌توان به نمادهای همراه، پارسان و اخابر اشاره کرد.

8 مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • بهزاد فرهمند

    والله همچنان در بازار پایه شاهد صف فروشی قفل شده ی یکماهه هستیم…وسدید

  • بهزاد فرهمند

    دیروز کاملا دستوری بازار را مثبت کردند تا اعتراضات را با رشد شاخص پوشش دهند ولی از فردا و فرداهای دیگر چه؟ دوباره صفوف فروش در بازار پایه با این فضاحتی که به راه انداختند حکفرما خواهد شد. شپلی و هپکو هم دوباره تا صف فروش پیش رفتند. حمایت دستوری چاره کار نیست. فقط تغییر دستورالعمل بازار پایه چاره کار است