خبر مهم:

کد مطلب: ۴۷۵۶۱۷

پذیره‌نویسی مردمی برای سرمایه‌گذاری در صنعت پوشاک

پذیره‌نویسی مردمی برای سرمایه‌گذاری در صنعت پوشاک

معاون طرح و برنامه وزارت صمت گفت: تاسیس شرکت سهامی عام پروژه و پذیره‌نویسی مردمی برای سرمایه‌گذاری در صنعت پوشاک را دنبال می‌کنیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معاون طرح و برنامه وزارت صمت گفت: تاسیس شرکت سهامی عام پروژه و پذیره‌نویسی مردمی برای سرمایه‌گذاری در صنعت پوشاک را دنبال می‌کنیم.

سعید زرندی در جلسه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی برای هدایت نقدینگی موجود در جامعه به سوی طرح‌های مولد و توجیه‌پذیر صنعت پوشاک کشور از طریق تاسیس شرکت سهامی عام پروژه گفت: اهمیت تقویت روند تشکیل سرمایه و سرمایه‌گذاری در مقیاس‌های بزرگ برای کشور بسیار حیاتی است.

وی گفت: یکی از برنامه‌های مهم استفاده از منابع مردمی برای تامین مالی طرح‌ها و پروژه‌های بخش تولید است، در همین راستا براساس توافقات وزارت صمت و وزارت امور اقتصادی و دارایی مقرر شد چندین طرح و پروژه ملی توسط صنعتگران بزرگ در هر رشته پیشنهاد شوند و با اخذ مجوز از سازمان بورس نسبت به پذیره‌نویسی و تامین بخشی از نیاز مالی آن طرح از طریق نقدینگی مردم اقدام شود.

زرندی تاکید کرد: ایجاد سرمایه‌گذاری مشترک و تقویت برند ملی در صنعت پوشاک از اهداف این سیاست است. در این جلسه، انجمن صنایع پوشاک اعلام کرد در صورت حمایت دولت و تسهیل فرآیند اداری صدور مجوز تاسیس و پذیره‌نویسی، طرح پیشنهادی و ایجاد شرکت سهامی عام در این صنعت عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

منبع: شاتا

اخبار مرتبط با بازار و سهام را در صفحه اختصاصی بورس بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.