کد مطلب: ۶۴۸۲۶۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

افزایش ۱۳۸۰ درصدی درآمد یک شرکت بورسی

افزایش ۱۳۸۰ درصدی درآمد یک شرکت بورسی

بر اساس اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال سه شرکت بورسی گزارش فعالیت ماهانه خود را به‌روز کردند. کدام شرکت‌ها صورت مالی جدید منتشر کردند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، طبق اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال سه شرکت بورسی گزارش فعالیت ماهانه خود را به‌روز کردند. کدام شرکت‌ها صورت مالی جدید منتشر کردند؟

ساوه

شرکت سیمان ساوه با نماد ساوه گزارش فعالیت یک ماهه خود را منتهی به پایان سال ۱۴۰۰ در سایت کدال منتشر کرد.

بر همین اساس سیمان ساوه در این دوره ۱۱۳٫۴ میلیارد تومان درآمد داشته که ۹۶ درصد آن مربوط به فروش داخلی و سه درصد آن مربوط به صادرات است.

درآمد ساوه در این دوره نسبت به ماه قبل ۱۹٫۵۶ درصد افزایش و نسبت به میانگین ماه های قبل ۲۲٫۰۵ درصد افزایش تجربه کرده است.

درآمد سیمان ساوه نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش ۸۹ درصدی آمدی داشته است.

جمع درآمدهای فروش محصولات شرکت در این دوره ۱,۱۳۵ میلیارد تومان بوده که افزایش ۵۷ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

قلرست

شرکت قند لرستان با نماد قلرست صورت مالی یک ماهه منتهی به پایان فررودین ماه امسال خود را منتشر کرد.

شرکت در این دوره ۴۷٫۹ میلیارد تومان درآمد از فروش داخلی داشته است. همچنین صورت مالی قلرست در کدال نشان می‌دهد که درآمدش نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش ۱۳۸۰ درصدی را تجربه کرده است.

مجموع درآمدها شرکت قند لرستان در این دوره ۲۴۹٫۸ میلیارد تومان است که نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش ۱۳۹ درصدی داشته است.

سبجنو

سیمان بجنورد با نماد سبجو صورت مالی یک ماهه منتهی به پایان فروردین سال ۱۴۰۱ را در سایت کدال منتشر کرد.

بر همین اساس سیمان بجنورد در این دوره ۴۳٫۶ میلیارد تومان درآمد داشته است که ۹۱٫۵۲ درصد آن مربوط به فروش داخلی و ۸٫۴۸ درصد آن مربوط به کل صادرات شرکت است.

سبجنو نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۱ درصدی درآمد داشته است.

درآمدهای فروش محصولات از ابتدای سال مالی تا پایان فروردین ۴۳٫۶ میلیارد تومان بوده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اگر پولی از ولخرجی‌های این شرکت‌ها وپاداشهای نجومی که داده میشود مبلغی هم به عنوان سود در پایان سال در مشت سهامداران می گذارند البته اگر ته کیسه چیزی بماند

  • ناشناس

    اگه تو ضیحات، واطلاع رسانی برمبنای مستندات قانونی اعلام شده است، میزان بهره مندی سهام داران، این مجموعه تولیدی،( یعنی قندلرستان) رابعدازتشکیل مجمع عمومی وحساب پس دادن‌ها رانیز رسانه ای کنید تاببینید اینها همه اش بازی با اماروارقام است، اگه درپرتفویی سهامدارانش تغییرات منظورشد معلومه که راه را رست داریم میپیمایم.

  • ناشناس

    همان سودی که میده ازاصل قیمت سهم کم میشه یعنی پول خودتوبه خودت میده آخه این چه تقسیم سوده لعنتی هاسهم با۱۰۰۰میره مجمع سودبازمیشه شده۸۵۰

  • ناشناس

    تورا بقران این وسخوز و وسهرمز را پیگیری کنید و به مسولان بگید آه ونفربن ما پشت سرتون هست
    شرمتون از خدا بیاد یکساله پول مردم قفل کردید در این شرایط بد اقتصادی
    خدالعنت کند اونی که پول مارا قفل کرده
    انشاالله خیر تو زندگیتون می‌بینید….

  • طاهری سرمور

    بادرود.کاش مسئولین کشورکه البته دربورس رانت می خورندمانندحقوقی های خودشان دربورس بتوانندازرشدقیمتهاجلوگیری کالاهاهم مثل همین سهام جلوگیری کنند،واقعاشمادرتمام امورات هدفتان فریب وگول زدن وخالی کردن جیب ملت ودریک کلام گرفتارکردن ملت است،شما می گوییدبورس به فرض دیروزرشدکردکدام رشدهرنمادی باکم کم ۸دهم درصدمنفی خوردوحقوقی خریدخودراانجام دادودراواخربازارقیمتهامثبت شدن که فقط حقوقی تجدیدقواکندوبفروشدودراصل قیمتهاپایین آمدن وضرربودوطوری که هیچ حقیقی وسهامدارخردنتواندیک ریال سودکندواین روندتادستوری ودخالت منافع طلبان درآن است به دلالخانه ای تبدیل می شودکه ملت رافقط سرکیسه می کندودرضررنگه می دارد،وازهرترفندی بزای سودنبردن ملت بهره می جویند،یکی ازاین کلاه برداری جدیداین است که سودمجمع راازقیمت سهم پس ازگشایش کم می کندیعنی دراصل ازپول خودمان کم می کندوبه خودمان می دهندبه اسم سودکه شرم آورترین کاراست،عاجزانه می خواهم که این موضوع راحتماپیگیری کنیداگرواقعاشمارسانه هازبان وگوش ملت هستید.باسپاس

  • ناشناس

    سود این شرکت ها نتیجه انحصار بودن تجارت قند و شکر می‌باشد
    با دلار سی تومان در کشور های عربی بهترین شکر دنیا کیلویی 8000تومان می‌باشد این سود آوری نشانه مدیریت و تولید نیست نشانه انحصار طلبی می‌باشد

  • ناشناس

    خدا حق ما رو ازتون بگیره . زندگیمونو ازمون گرفتین با 20 درصدش وایستادیم. تا پول و سودمون رو بگیریم