کد مطلب: ۴۶۱۶۶۵

صورت مالی یک شرکت آماده عرضه اولیه منتشر شد

صورت مالی یک شرکت آماده عرضه اولیه منتشر شد

شرکت رایان هم افزا که در صف عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام ایستاده با انتشار صورت های مالی ۳ ماهه نخست سال جاری از رشد ۴۸۲ و ۱۹۱ درصدی سود خالص و هر سهم نسبت به مدت مشابه قبل خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از کدال، شرکت رایان هم افزا که از ۱۰ اسفند در بازار دوم فرابورس درج و در صف عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام ایستاده، صورت های مالی حسابرسی نشده سه ماهه نخست سال جاری را منتشر کرد.

براین اساس، «رافزا» در این مدت بالغ بر ۳۴٫۶ میلیارد تومان درآمد کسب و ۲۴٫۹ میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه قبل با رشد ۲۲۷ و ۴۸۲ درصدی روبرو شده است.

همچنین ۱۲۴۸ ریال سود برای هر سهم محقق کرده در حالی که در مدت مشابه قبل با تحقق سود ۴۲۹ ریالی با افزایش ۱۹۱ درصدی همراه شده است.

مالی

منبع: دنیای بورس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • عادل

    سه ماه دیگه میخواد بیاد الان میگن

    • ناشناس

      برای سهام عدالت برای کسانی که ندارن کاش همچین فرصتی میدادن!

  • علی قدسی

    سلام،من میگم عرضه های اولیه درحد ۱۵ سهم ،ویا ۵۸ سهم ونیز اخری ۷۰سهم حتی دردراز مدت هم برایرسهامدار اقتصادی نیست !چرا این قدر در بوق وکرنا میدمیدکه سه ماه دیگه فلان عرضه اولیه اماده عرضه خواهدبود ……اخرش میشه غگیلا ۱۵تا؟!

  • رضا

    بله انشالله که خیره و امید وارم که خوب باشه برای مردم

  • مهران

    خوبه

  • ناشناس

    ۱۵ درصد عرضه اولیه برای جمع کردن پول از دست مردم می کنند بعد یک سال افزایش سرمایه برای شرکت مسکن همین ۱۵ درصد میشه ۷ درصد بعد دو سال باز درصد مردم کمتر میشه و سهم دولت به طرف ۱۰۰ درصد تمایل می کنه در اصل پول مردم کمتر و سهمش کمتر میشه وپول جیب دولت می ره

  • ناشناس

    با سلام. ما هم یک مغازه بغالی داریم نمیزارید تو بورس
    این گدا بازی چیه به هر نفر ۷۰ سهم به ارزش ۲۳ یا ۳۰ تومان پول ۳ پاکت چیپسه.