کد مطلب: ۶۶۴۸۴

طراحی نسل جدید تاکسی تویوتا

طراحی نسل جدید تاکسی تویوتا

تویوتا موتور سرگرم طراحی نسل جدید تاکسی برای بازار ژاپن است و برای استفاده از فناوری جدید در این تاکسی‌ها با فدراسیون کرایه تاکسی یک اتحاد ایجاد کرده است.این شراکت در شرایطی انجام می گیرد که بزرگترین خودروساز جهان سرمایه گذاری سنگینی در رانندگی اتوماتیک، اشتراک گذاری خودرو و سایر فناوریهای موبیلیتی کرده در حالیکه

0705dec4f2ad59504db0e1ec090c4747_XL.jpg تویوتا موتور سرگرم طراحی نسل جدید تاکسی برای بازار ژاپن است و برای استفاده از فناوری جدید در این تاکسی‌ها با فدراسیون کرایه تاکسی یک اتحاد ایجاد کرده است.
این شراکت در شرایطی انجام می گیرد که بزرگترین خودروساز جهان سرمایه گذاری سنگینی در رانندگی اتوماتیک، اشتراک گذاری خودرو و سایر فناوریهای موبیلیتی کرده در حالیکه صنعت تاکسیرانی قدرتمند ژاپن مخالف خدمات تاکسی آنلاین مانند اوبر است.

تاکسی جدید تویوتا که با همکاری فدراسیون انجمنهای کرایه تاکسی ژاپن تحت طراحی است، به دسترس پذیر بودن برای سالمندان، خانواده‌های بچه دار و گردشگران خارجی معطوف می‌شود و تا سال ۲۰۱۷ آماده عرضه خواهد بود.

تویوتا اعلام کرد با همکاری این انجمن که نماینده بیش از ۱۵ هزار اپراتور تاکسی در ژاپن است، از تاکسی‌ها برای گردآوری و تحلیل اطلاعات ترافیک راه استفاده می‌کند و از نتایج آن برای طراحی فناوریهایی شامل رانندگی اتوماتیک بهره خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، این خودروساز اکثر تاکسی‌های ژاپن را تولید می کند و قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ خودرویی را عرضه کند که می‌تواند به صورت کاملا اتوماتیک در آزادراه حرکت کند.

بر اساس گزارش رویترز، این اتحاد جدیدترین مورد در شراکتهای تویوتا با سایر شرکتها از جمله اوبر برای عقب نماندن از رقابت خودروسازان برای عرضه خودروهای خودران و خدمات دیجیتالی است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.