خبر مهم:

کد مطلب: ۷۰۴۸۱۵

طرح فروش کارمندان رسمی، نظامیان و کسبه بازار

طرح فروش کارمندان رسمی، نظامیان و کسبه بازار

فارغ از اینکه یک خودرو شخصی شیک به شما وجهه اجتماعی و رفاه خانوادگی می‌بخشد، نقش تعیین کننده‌ای هم در آرامش و سهولت کارها خواهد داشت.

امروزه خودروهای شخصی به جزیی لاینفک از زندگی افراد تبدیل شده است. فرقی نمیکند چه شغلی داشته باشید، کارمند باشید یا نظامی، بازاری باشید و یا حتی دانشجو؛ فارغ از اینکه یک خودرو شخصی شیک به شما وجهه اجتماعی و رفاه خانوادگی می‌بخشد، نقش تعیین کننده‌ای هم در آرامش و سهولت کارها خواهد داشت.

7 22

شرایط اقتصاد کشور ما راهی جز خرید اقساطی پیش پای اکثر مردم نگذاشته است، بنابراین به دنبال شرکت در هر کدام از طرح‌های فروش اقساطی رانا پلاس، فروش اقساطی دنا پلاس اتوماتیک و فروش اقساطی سورن پلاس که هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید.

چه عواملی در انتخاب خودرو موثرند؟

انتخاب اینکه کدام خودرو را بخرید، بیشتر از همه به دو عامل بستگی دارد، نخست سلیقه شما و دوم، وضعیت مالی‌تان!
در بسیاری از موارد، سلیقه ما تحت تاثیر وضعیت مالی‌مان قرار می‌گیرد، بدون اینکه تلاش کنیم راهی برای رسیدن به رویاهایمان پیدا کنیم. به عنوان مثال شما به عنوان یک کارمند جوان با سابقه کار کم، ممکن است توان مالی کافی برای خرید دنا، رانا و سورن به صورت نقدی را نداشته باشید، اما قرار نیست به علت محدودیت مالی به سراغ خودروهای ارزانتر و بی‌امکانات‌تر بروید.

کافی است مرکز معتبری پیدا کنید که ارائه دهنده طرح‌های فروش اقساطی رانا پلاس ، فروش اقساطی دنا پلاس اتوماتیک و فروش اقساطی سورن پلاس باشد.

آیا همه خودروها برای همه اقشار مناسبند؟!

در بخش قبل اشاره کردیم که اصلی‌ترین عوامل انتخاب خودرو، سلیقه و وضعیت مالی است، اما به جز این عوامل باید به نوع شغل نیز توجه داشت.
اگر شما میخواهید با خودرو جدیدتان به عنوان عضوی از خانواده تاکسی‌های تلفنی یا اینترنتی مشغول به کار شوید، قطعا نمی‌توانید این کار را با یک کراس اوور انجام دهید و باید به سراغ خودرویی بروید که علاوه بر اینکه مصرف سوختی پایین و استهلاکی کم دارد، در محدوده قیمتی اقتصادی هم قرار گرفته باشد.

اما چنانچه بازاری هستید، کارمندید یا شغلتان نظامی است، تصویری که از شما توسط خودرو شخصیتان به بیننده القا می‌شود، باید تصویری شیک، منضبط و مدرن باشد.
با همین مقدمه باید اشاره کنیم که شمس خودرو در جدیدترین طرحهای خود، فروش اقساطی رانا پلاس، فروش اقساطی دنا پلاس اتوماتیک و فروش اقساطی سورن پلاس را برای کارمندان رسمی، نظامیان و کسبه بازار با شرایط ویژه و شگفت انگیز در نظر گرفته است.

8 27

کدام یک را ترجیح می‌دهید؟ خرید اقساطی خودرو صفر یا خرید نقدی خودرو کار کرده؟!

اشاره کردیم که داشتن خودرو شخصی این روزها از نان شب واجب تر است. همه گیری کرونا طی دو سه سالی که گذشت، این مساله را بیش از پیش اثبات کرد که وجود خودرو شخصی چقدر ضروری است.

اما شما کدام مورد را ترجیح می‌دهید؟! خرید اقساطی یک خودرو صفر را یا نه، خرید نقدی خودرو کارکرده را؟! و اساسا به نظر شما در اقتصاد فعلی کشور ما، شرکت در طرح‌های فروش اقساطی رانا پلاس، فروش اقساطی دنا پلاس اتوماتیک و فروش اقساطی سورن پلاس منطقی است یا خرید نقدی مدلهای کار کرده؟!
ما در ادامه این مطلب به طور مبسوط، معایب و مزایای خرید نقدی و اقساطی را مورد بررسی قرار داده‌ایم تا چنانچه شما هم دچار تردید هستید، بتوانید به راحتی تصمیم بگیرید.

مزایای خرید نقدی خودرو کارکرده

بزرگترین مزیت این روش این است که همه مبلغ کلی خودرو را به صورت نقدی می‌پردازید و سوئیچ را تحویل می‌گیرید و دیگر دغدغه پرداخت قسط نخواهید داشت.
بسیاری از افرادی که به هیچ وجه نمی‌توانند با شرکت در طرح‌های فروش اقساطی رانا پلاس، فروش اقساطی دنا پلاس اتوماتیک، فروش اقساطی سورن پلاس و امثالهم کنار بیایند، پرداخت اقساط و مهلت سر رسید واریز را دلهره‌آور می‌دانند.

معایب خرید نقدی خودرو کارکرده

شما یک خودرو کار کرده را میخرید با بهایی کمتر از یک خودرو صفر، اما آیا تضمینی وجود دارد که این ماشین شما را به خرج نیاندازد؟! قطعا خیر!
شما نمیدانید مالک قبلی چگونه با این خودرو رفتار کرده است، آیا سرویس‌های دوره‌ای را به موقع انجام داده یا خیر، آیا مشکلات خودرو را در زمان مناسب حل کرده است یا خیر، طبیعی است که هر چقدر ماشین با ایرادات احتمالی مسیر بیشتری را پیموده باشد از عمر مفید آن کم خواهد شد، این یکی از بزرگترین معایبی است که در برابر شرکت در طرح فروش اقساطی رانا پلاس، فروش اقساطی دنا پلاس اتوماتیک، فروش اقساطی سورن پلاس و امثالهم وجود دارد.
مساله دیگر این است که وقتی قرار باشد نقدی خرید کنید، دست و بالتان بسته می‌شود، محدود می‌شوید و فقط حق دارید به اندازه موجودی حسابتان گزینه انتخاب کنید.

مزایای خرید اقساطی خودرو صفر

حس و حالی که از نشستن پشت فرمان خودرو صفر به انسان دست میدهد، وصف نشدنی است. اما واضح است که در این وضعیت اقتصادی راهی جز خرید اقساطی برای مشتری ایرانی باقی نمانده است.

با این حال خرید اقساطی روشی است که ضرب المثل «هر چقدر پول بدی، همون قدر آش میخوری» را زیر سوال برده است! زیرا برخی مجموعه‌ها مانند شمس خودرو هستند که با شرایط ویژه امکان فروش اقساطی رانا پلاس، فروش اقساطی دنا پلاس اتوماتیک و فروش اقساطی سورن پلاس را به وجود آورده‌اند. بر این اساس کارمندان، نظامیان و بازاریان این امکان را دارند که با سرمایه کم و حداقل پیش پرداخت صاحب یک خودروی مدرن و فنی شوند.

هنگامی که قصد خرید خودرو دست دوم داشته باشید، احتمال اینکه گزینه‌ای مطابق میلتان پیدا کنید، بسیار اندک است. اما طرح‌های اقساطی قدرت و محدوده انتخاب شما را وسیعتر میکند.

معایب خرید اقساطی خودرو صفر

خرید خودرو صفر آن هم به شیوه اقساطی در همه حال عالی است، نمی‌توان ایرادی برای آن پیدا کرد، مگر یک مورد، که اگر نادیده گرفته شود یا سبک در نظر گرفته شود، تجربه‌ای تلخ را برای شما به وجود می‌آورد.

و آن یک نکته این است که به هر مجموعه‌ای که طرح فروش اقساطی رانا پلاس، فروش اقساطی دنا پلاس اتوماتیک و فروش اقساطی سورن پلاس ارائه کند، نمی‌شود اعتماد کرد.

مهم است که در انتخاب بهترین مجموعه وسواس زیادی به خرج دهید تا با مشکلاتی نظیر دیر تحویل دادن خودرو، تحویل ندادن سند خودرو، ارایه پیش پرداخت کلان، چک و ضامن در امان باشید.

9 27

خرید اقساطی خودرو از شمس خودرو

اگر قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی رانا پلاس، فروش اقساطی دنا پلاس اتوماتیک و فروش اقساطی سورن پلاس را دارید، هیچ مجموعه‌ای را باسابقه‌تر و مطمئن تر از شمس خودرو پیدا نخواهید کرد. شما در معامله با شمس خودرو از مزایایی مانند تحویل فوری، ثبت سند به نام خریدار، اقساط بلندمدت، پیش‌پرداخت کم، قیمت واقعی و تضمین عمل به تمامی تعهدات مندرج در قرار داد بهره‌مند خواهید شد. برای اطلاع از جزییات همین الان تماس بگیرید.
شماره های تماس با کارشناسان (مشاوره رایگان): ۰۲۱۵۸۹۰۵ ۰۲۱۸۸۵۶۶۱۸۴
نشانی: سعادت آباد ، بلوار سعادت آباد ، خیابان ۳۸ غربی ، پلاک ۳ ، نمایشگاه شمس خودرو

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.