کد مطلب: ۴۴۰۹۵۷

محمدولی خبر داد:

طلافروشی‌ها تا ۲۰ فروردین تعطیل هستند

طلافروشی‌ها تا ۲۰ فروردین تعطیل هستند

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با تأکید بر تعطیلی واحدهای این صنف تا ۲۰ فروردین گفت: هیچ واحد صنفی نباید در این مدت فعالیت خود را از سر بگیرد و اگر در بازرسی‌ها مشاهده شود که واحد صنفی به صورت خفا فعالیت خود را آغاز کرده به صورت جدی مورد برخورد اتحادیه قرار خواهد گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آیت محمد ولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر، در خصوص فعالیت واحدهای طلافروشی با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، طلافروشی ها نیز تا بیستم فروردین ماه تعطیل هستند و نباید فعالیتی داشته باشند.

وی با بیان اینکه درباره ادامه فعالیت طلافروشی ها بعد از ۲۰ فروردین نیز باید منتظر تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا باشیم، افزود: هیچ واحد صنفی نباید در این مدت فعالیت خود را از سر بگیرد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تاکید کرد که اگر در بازرسی‌ها مشاهده شود که واحد صنفی به صورت خفا فعالیت خود را آغاز کرده و باز می‌باشد، به صورت جدی مورد برخورد اتحادیه قرار خواهد گرفت.

محمدولی درباره قیمت‌های درج شده در شبکه‌های مجازی برای طلا و سکه اینطور توضیح داد که تا زمانی که بازار طلا و سکه تعطیل است و معامله‌ای به صورت واقعی در آن انجام نمی‌شود نمی‌توان درباره این واقعی بودن این قیمت‌ها اطمینان داشت.

وی افزود: اکثر این قیمت ها براساس معاملات دلالی و کاغذی در شبکه‌های مجازی درج می شود درحالی که تا معاملات واقعی در بازار انجام نشود، قیمت واقعی مشخص نمی‌شود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر ضمن تأکید براینکه هیچ طلا و سکه ای به صورت فیزیکی در بازار معامله نمی‌شود، تصریح کرد:‌ بنابراین قیمت‌هایی که در شبکه‌های مجازی برای خرید و فروش سکه و طلا اعلام می‌شود، واقعی نیست و غیرمعقول است.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.