کد مطلب: ۵۷۶۹۰۶

نهمین طلا برای کاروان ایران / سومین طلای زهرا نعمتی در مسابقات پارالمپیک

نهمین طلا برای کاروان ایران / سومین طلای زهرا نعمتی در مسابقات پارالمپیک

زهرا نعمتی نماینده تیر و کمان ایران، در فینال پارالمپیک۲۰۲۰ قهرمان شد. او نهمین طلای کاروان ایران را در این دور از مسابقات به دست آورد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، زهرا نعمتی نماینده تیر و کمان ایران در فینال پارالمپیک۲۰۲۰با پیروزی برابر حریف ایتالیایی خود قهرمان شد.

او با این طلا، سومین مدال طلا خود در مسابقات پارالمپیک را بدست آورد. این نهمین طلای کاروان ایران در پارالمپیک ۲۰۲۰ است (ایرنا)

photo 2021 09 02 15 16 05

جدول توزیع مدال‌های رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو بعد از کسب مدال طلا توسط زهرا نعمتی

زهرا نعمتی با شکست حریف یونانی خود به فینال رقابت‌های تیراندازی با کمان پارالمپیک‌ ٢٠٢٠ توکیو صعود کرده بود.

رقابت‌های ریکرو انفرادی بازی‌های پارالمپیک ٢٠٢٠ توکیو در بخش زنان و در پارک تیراندازی یومنوشیما توکیو ظهر امروز به وقت ایران، ادامه یافت و در دیدار نیمه نهایی، زهرا نعمتی از ایران به مصاف دورسئا پویمندو از یونان رفت و توانست با شکست حریفش به فینال برسد. نعمتی در این رقابت با نتیجه ۶ بر ٢ به پیروزی رسید.

دارنده مدال دو طلای بازی‌های پارالمپیک ٢٠١٢ و ۲۰۱۶، در فینال ریکرو انفرادی پارالمپیک ٢٠٢٠ توکیو به مصاف حریف ایتالیایی رفت.

زهرا نعمتی که در دور اول رقابت‌ها با قرعه استراحت روبرو شده بود، در مرحله یک هشتم پایانی و در تقابل با سوتلوا بارانتسوای روس توانست با نتیجه ۶ بر ۵ پیروز شود و در یک‌چهارم نهایی نیز ٧ بر یک حریف برزیلی را مغلوب کرد.

نعمتی روز شنبه ١٣ شهریور نیز در کنار غلامرضا رحیمی و در میکس ریکرو تیراندازی با کمان با حریفان رقابت می‌کند ( ایسنا )

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی و ورزشی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.