کد مطلب: ۵۴۸۲۷۳

همتی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری:

اعلام عدد و رقم در تبلیغات بازی با فهم مردم است

اعلام عدد و رقم در تبلیغات بازی با فهم مردم است

عبدالناصر همتی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه اعلام عدد و رقم در رقابت‌های انتخاباتی بازی با فهم مردم است، گفت: اگر من بخواهم اعلام کنم برای سه دهک پایین و خانوار در نظر می‌گیرم اما نباید با پول دادن با مردم بازی کنیم. بلکه ما باید به مردم بگوییم چگونه فکر می‌کنیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، گزیده سخنان وی در نشست فعالان فضای مجازی و نخبگان در باغ هنر را در ادامه می‌خوانید.

- مهمترین انگیزه من از حضور در انتخابات، شرایط اقتصادی و معیشت مردم است و نیاز به نگرش اقتصادی برای اداره کشور داریم.

-اقداماتی که دولت عقلانی انجام می‌دهد نهایت آن آرامش است و وظیفه دولت دخالت در تصدی‌گری نیست و دولت، دولت کالای عمومی است. ساختار جامعه را همه می‌دانید و رئیس‌جمهوری در چارچوب قانون اساسی اختیاراتی دارد و رئیس‌جمهوری باید به صورت حداکثری از این اختیارات استفاده کرده و انتظارات مردم را بر طرف کند.

-همه می گویند رای دادن به همتی تیغ دو لبه است و من می‌گویم مردم در ارتباط با جامعه چه تصمیمی می‌گیرند و باید از این زاویه نگاه کنیم که حق انتخاب داریم و زنان به عنوان نیمه جامعه ما باید حضور داشته باشند. من نمی‌توانم ببینم مجموعه عظیمی از کشور ما که نقش کلیدی در هدایت خانواده دارند در جامعه به آن بی‌توجهی شود. اگر کنار بنشینیم و رای ندهیم نتیجه آن به نفع مردم نمی‌شود و ما باید اولویت ها را در جامعه مطرح کنیم.

-افراد عدد اعلام می‌کنند و با فهم مردم بازی می‌کنند و اگر من بخواهم اعلام کنم برای سه دهک پایین و خانوار در نظر می‌گیرم اما نباید با پول دادن با مردم بازی کنیم و ما باید به مردم بگوییم چگونه فکر می‌کنیم. من با مردم دیالوگ می‌کنم و برنامه‌ریزی‌های خود را بر اساس امکانات کشور می گویم اما مرا تخریب می‌کنند.

-من دست دوستی به تمام کاندیداهایی که ذی‌صلاح بودند و رد شده‌اند، دراز می‌کنم و امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای آنها باشم. این افراد که رد صلاحیت شده‌اند دوستان من هستند و اگر آنها بخواهند من را انتخاب می‌کنند.

-وقتی می‌گویم تعامل، مفهوم این نیست که هرچه بقیه می‌گویند من بگویم چشم. ما نمی‌خواهیم کشور وارد تنش شود. اما اگر قرار باشد یک سیلی به من بزنند یک سیلی به آنها می‌زنیم.

-من می‌خواهم دولتم ۴ ساله باشد. باید در چهار سال چالش‌های اقتصادی را حل کنیم و من به دنبال این هستم در این چهر سال برنامه‌هایم را اجرا کنم.

منبع: ایرنا

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات ۱۴۰۰ پیگیری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    آره‌تواین‌چندسال‌کم‌گندزدی،۴سال‌دیگه‌وقت‌میخوای‌برینی‌تومملکت

    • علی

      چقد بی منطقی