کد مطلب: ۴۶۰۴۳۸

چرا سازمان بورس گزارش رتبه‌بندی کارگزاری‌ها در ماه خرداد را منتشر نمی‌کند؟

چرا سازمان بورس گزارش رتبه‌بندی کارگزاری‌ها در ماه خرداد را منتشر نمی‌کند؟

در حالی که در روزهای اخیر انتقاد از عملکرد کارگزاری‌ها به اوج خود رسیده است، سازمان بورس هنوز گزارش خلاصه عملکرد کارگزاری‌ها در خردادماه را منتشر نکرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حالی که در هفته‌های اخیر انتقاد از عملکرد کارگزاری‌ها ( به خصوص کارگزاری‌های بزرگ) به اوج خود رسیده است و اختلال گاه و بیگاه در سامانه معاملاتی این کارگزاری‌ها موجب اعتراض سهامداران شده است، سازمان بورس نیز در اقدامی عجیب و با گذشت بیش از ۲ هفته از پایان خردادماه هنوز گزارش خلاصه عملکرد کارگزاری‌ها در خرداد ماه را منتشر نکرده است.

1 3 1

این در حالی است که در ماه‌های گذشته عموما در دهه اول هر ماه، گزارش خلاصه رتبه‌بندی شرکت‌های کارگزاری بورس در وبسایت سازمان بورس منتشر می‌شد. با توجه به ورود سیل عظیم معامله‌گران در ماه خرداد پیش‌بینی می‌شود که در این ماه سهم دو کارگزاری برتر از معاملات بورس نسبت به اردیبهشت ماه رشد چشمگیری داشته باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • کورش

    سلام. من مشتری بالای دو میلیاردی این کارگزاری آگاه ناآگاه هستم. برای من رقم عرضه اولیه #سیتا و #وپویا اصلا رقمی نیست ولی اینکه با وجود درخواست زودتر از روز عرضه، باز هم هر دوی این دو نماد رو برای من نخریدن یک توهین بسیار بزرگ به بنده است. امروز هم تماس گرفتم و بهشون جریان رو گفتم یه دروغی به من تحویل دادن مبنی بر اینکه همه درخواست‌های تمام کارگزاری‌ها بعد از ساعت یازده و چهل دقیقه از سوی سیستم معاملاتی خود سازمان بورس رد و مردود شده و دست کارگزاری آگاه و غیره هم نیست. بنده بهشون عرض کردم همون طور که براتون مشتری‌های زیادی آوردم سعی میکنم هم خودم و هم بقیه از کارگزاری‌تون بریم و بطور قطع دیگه تبلیغ مثبت که نمیکنم هیچ بلکه حتما براتون تبلیغ منفی هم خواهم کرد.

    • ناشناس

      منم تا به حال بیش از 10 نفر رو معرفی کردم اما از این به بعد تنها بد این کارگذاری رو میگم تا به مرور سهامدارن این کارگذاری کم بشه که بیشتر از این به این بنده های خدا فشار وارد نیاد!!!!

  • ا

    با ضمانت با ثبتنام در آگاه و مفید و فارابی مثله چی س.. گ پشیمون خاهید شد در اکثره مواقع هنگ هستند و سفارشات تاخیر بالا دارند من هر سه تاشونم دارم و مثله س.. گ پشیمونم