کد مطلب: ۷۵۰۷۹۶

پاسخ شرکت بازرگانی دولتی به تجارت‌نیوز/ افزایش عرضه نان در سیستان و بلوچستان

پاسخ شرکت بازرگانی دولتی به تجارت‌نیوز/ افزایش عرضه نان در سیستان و بلوچستان

شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در واکنش به انتشار خبر «چرا صف نانوایی‌ها در سیستان و بلوچستان شلوغ شد» در تجارت‌نیوز، اعلام کرد که سهمیه آرد و عرضه نان در سیستان و بلوچستان افزایش یافته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به دنبال انتشار خبر « چرا صف نانوایی ها در سیستان و بلوچستان شلوغ شد » شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، اقدام به ارائه توضیحاتی کرد. در توضیحات این شرکت دولتی آمده است که با اقدامات صورت‌گرفته اکنون وضعیت توزیع نان در این استان به روال گذشته بازگشته است.

1- به دلیل پایین‌بودن قیمت آرد در کشور نسبت به خارج از مرزهای شرقی، افزایش سرانه مصرف و ازدیاد مهاجران از کشور افغانستان میزان مصرف آرد استان سیستان و بلوچستان به میزان چشمگیری افزایش‌یافته است.

2- به همین دلایل، نسبت به افزایش سهمیه آرد به میزان ماهیانه یک هزار تن و توزیع آن بین واحدهای نانوایی و تأمین نان بسته‌بندی‌شده از استان‌های هم‌جوار کرمان و خراسان جنوبی برای استان سیستان و بلوچستان اقدام شده است.

3- در حال حاضر حضور و کنترل واحدهای نظارتی بر پخت و تأمین نان در نانوایی‌های استان سیستان و بلوچستان تشدید شده است و تهیه و عرضه نان برای مصارف روزانه مردم شریف و نجیب استان سیستان و بلوچستان برابر روال معمول انجام می‌شود.

برای مطالعه بیشتر، خبر مقصر بحران گاز مردم هستند؟/ فراموشی بهینه‌سازی مصرف توسط دولت را در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.