کد مطلب: ۳۹۴۳۶۶

گفتگو تجارت‌نیوز با یک کارشناس بورسی:

علت رشد عجیب امروز بورس / هفته آینده بازار صعودی خواهیم داشت

علت رشد عجیب امروز بورس / هفته آینده بازار صعودی خواهیم داشت

ولید هلالات: نمادهای بزرگ بازار با وجود ارائه گزارش‌های خوب از رشد بازمانده بودند و اکنون زمان رشد آنها فرا رسیده و به نظر می‌رسد این روند طی روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد. هفته آینده بورس مثبت و پالایشی‌ها پیشتازان بازار خواهند بود.

بورس تهران، امروز با رشد قابل توجه شاخص، رکورد تازه‌ای را به ثبت رساند، به طوری که دو ساعت پس از شروع جریان معاملات با رشد بیش از چهار هزار واحد توانست در کانال جدید 261 هزار واحدی قرار بگیرد.

ولید هلالات، کارشناس و تحلیلگر بازار سهام در گفتگو با تجارت‌نیوز به بررسی علت رشد عجیب شاخص می‌پردازد و می‌گوید: بازار طی روزهای گذشته روند کندی را در پیش گرفته و حتی گاها منفی نیز شده بود.

وی ادامه می‌دهد: نمادهای بزرگ بازار با وجود ارائه گزارش‌های خوب از رشد بازمانده بودند و اکنون زمان رشد آنها فرا رسیده و به نظر می‌رسد این روند طی روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد.

این کارشناس می‌افزاید: بی‌رمقی بازار و نبود خبر موثری که بتواند شاخص بورس را تغییر دهد بهانه‌ای شد که بازار امروز به خبر به تعویق افتادن افزایش تعرفه بر 300 میلیارد دلار از کالاهای چین از سوی آمریکا واکنش مثبت نشان دهد و موجبات ارتقای نماگر بورس را فراهم کند.

هلالات با اشاره به پیش‌بینی وضعیت بورس در هفته آینده می‌گوید: هفته آینده بازار مثبتی را خواهیم داشت و به نظر می‌رسد نمادهای پالایشی از جمله گروه‌های پیشتاز باشند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مگه میشه با این اقتصاد پوکیده و تعطیلی اکثر کارخانجات و ورشکستگی آنها بورس رشد داشته باشه. این آمار و ارقام و نمودارها کذب و الکی هست.میخوان پولهای مردم رو از این طریق جذب کنند.

    • ناشناس

      حالاکه شده

    • ناشناس

      جالبه الان یک سال از اون موقع میگذره و هنوز همین حرف رو میزنن و شاخص تو این مدت بیشتر از سه برابر شده!!! امیداوار شدم ینی میشه اخر سال 99 هم بیایم بگیم شاخص دو برابر شده؟؟

    • ناشناس

      ????

  • محمدحسین سماواتی ناوان

    سامانه ی سعدیییییییی ،، پول سهام عدالت رو واریزز کنمن یک بار ازت شکایت کردم
    بار دوم ب ددگاه کشیده میشی

    • علی

      با عرض سلام ما دیدیم که اوضاع اقتصاد مملکت خوب نیست منهم به ماشین داشتم به علت گرونی بنزین زیاد استفاده نمی کردم فروختم هفتاد میلیون گذاشتم تو بورس تا هم وضع اقتصاد کشورم خوب بشه وهم من به در آمد برسم پنج ماه پیش ماشین رو هفتاد تومن فروختم گذاشتم تو بورس الان پولم تو بوی شده چهل میلیون ولی پول ماشینم شده دویست میلیون تورو خدا خودتون قضاوت
      کنین این بی تدبیری نیست یکی به داد این مردم مظلوم برسه ما دردمون رو به کی بگيم

  • علی

    موضوع:فروش اوراق تبعی
    من اوراق تبعی خریدم اما سهام پایه آن را نخریدم یعنی نمیدونستم یک ماه بعدکارگزاری مفید به من زنگ زده میگه سهام شما سوخته! میگم چرا؟ میگه چون سهام پایه آن رو نخریدین.
    اگه اینطوری بود پس چرا از اول اطلاع رسانی دقیق نکردین شما متونستین که یه کاری بکنین تا فقط کسی که سهام پایه آن رو دارن اوراق تبعی بخرند .
    لطفا رسیدگی کنین باور کنین تمام دارای من هست شما رو به جان عزیزان تان رسیدگی کنین..
    نه تنها من چند هزار نفر هم به اشتباه خریدن یعنی شما از اول اطلاع رسانی دقیق نکردین همه فکر کردن که اینم یه سهم هست مثل بقیه سهم ها
    من سهم های: هشیر.هصیکو.هترول.وملل تبعی ۹۹۱۲.و ذوب تبعی ۹۹۱۲ خریدم گفتم انشالله میره بالا من که نمیدونستم که این جوری میشه
    لطفا لطفا لطفا رسیدگی کنین???????
    لطفا همه باهم متحد بشیم و اطلاع رسانی کنیم تا به پولمان برسیم

  • ناشناس

    بورس روند صعودی در پیش دارد به امید خدا تا بورس سبز پوش همیشه

  • ناشناس

    این هاهمه خیالات غلط دولت کلید ساز است