کد مطلب: ۴۴۱۷۸۹

عملکرد بورس در ۹۹/۰۱/۱۹

رشد بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل / کدام نمادها امروز پیشتاز بودند؟

رشد بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل / کدام نمادها امروز پیشتاز بودند؟

شاخص کل بورس تهران پس از آنکه روز گذشته را در سراشیبی سقوط گذاشت بار دیگر به مدار صعود بازگشت و با حدود ۱۴ هزار واحد رشد به ۵۸۳ هزار و ۵۹۹ واحد رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص کل بازار سرمایه در معاملات امروز موفق شد بار دیگر به مدار صعود بازگردد و با رشد حدود ۱۴ هزار واحدی معادل ۲٫۴۴ درصد به ۵۸۳ هزار و ۵۹۹ واحد افزایش یابد.

شاخص کل هم وزن نیز در معاملات امروز روندی صعودی داشت و طبق داده‌های سازمان بورس اوراق بهادار و با رشد چهار هزار و ۲۹۷ واحدی (۲٫۱۰ درصدی) به ۲۰۹ هزار و ۳۱۸ واحد رسید.

سه نماد تاپیکو، فارس و فولاد به ترتیب با ۱۴۰۸، ۱۲۱۰ و ۱۰۰۴ واحد، بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشتند. سه گروه شیمیایی، فلزات اساسی و بانک‌ها برترین گروه‌های صنعت امروز را تشکیل دادند. این در حالی است که دو گروه شیمیایی و بانک‌ها از ابتدای هفته تاکنون همچنان جزو برترین گروه‌های صنعت بوده‌اند.

در جریان معاملات امروز بورس یک میلیون و ۱۴۳ هزار معامله صورت گرفت که طی آن، ۶ میلیارد و ۴۷۵ میلیون برگه سهم با ارزشی بالغ بر ۵٫۵ هزار میلیارد تومان دادوستد شد؛ به این ترتیب، ارزش بازار سرمایه از مرز ۲۱۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرد.

191

192

193

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • جانم فدای ایران

    سلام
    با تشکر از سایت تجارت نیوز
    امیدوارم هر روز همین قدر و حتی بیشتر رشد داشته باشیم تا شاهد رونق اقتصادی و جهش تولید شویم.