کد مطلب: ۵۳۱۹۲۸

شاخص کل در آستانه از دست دادن کانال ۱٫۲ میلیون واحدی

شاخص کل در آستانه از دست دادن کانال ۱٫۲ میلیون واحدی

در هفته‌ای که گذشت، شاخص کل بورس تهران با افتی نزدیک به ۳ درصد و قرار گرفتن در سطح یک میلیون و ۲۰۷ هزار واحدی به کار خود خاتمه داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آخرین هفته معاملاتی فروردین، شاخص کل بورس تهران با افتی ۲٫۹ درصدی و قرار گرفتن در سطح یک میلیون و ۲۰۷ هزار واحدی در آستانه از دست دادن کانال ۱٫۲ میلیون واحدی قرار گرفت.

این در حالی بود که افت شاخص کل هم‌وزن در این هفته نیز بیش از یک درصد افت کرد.

در این هفته که تنها یک روز معاملاتی مثبت داشت ارزش معاملات هفتگی نسبت به هفته گذشته رشد قابل توجهی داشت. با این حال جو کلی بازار همچنان منفی بوده و به جز گروه بانکی که در این هفته عملکرد تقریبا مثبتی داشتند بقیه گروه‌ها همگی بازده منفی را به ثبت رساندند.

دو صندوق دولتی پالایشی و دارا یکم نیز در این هفته معاملات قابل‌توجهی را داشتند ولی هر دوی‌ آنها هنوز زیر nav خود معامله می‌شوند.

در این هفته همچنین خبر افزایش نرخ ۴۰ درصدی گروه سیمانی نیز منتشر شد که البته تاثیر مثبتی بر معاملات این گروه نداشت و اکثر نمادهای این گروه در روز چهارشنبه سرخ پوش بودند.

همچنین از روز اول اردیبهشت ماه کف دامنه معاملات بور از منفی ۲ به منفی ۳ تغییر کرد تا ریزش روز چهارشنبه شدیدتر از روزهای گذشته باشد.

مهمترین اخبار و اطلاعات بازار سهام را در صفحه بورس تحارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    افسوس اعتماد ملت در بورس فدای مذاکرات پوچ وین شد قدر اعتماد ملت را ندانستید ملت را به خاک سیاه نشوندید

  • ناشناس

    با این روش مدیریت غلط ،هم اعتبار بورس رو از بین بردید وهم سرمایه سهامدارخرد رو نابود کردیدشاید با این روش به هدفهای خود رسیده باشید و سرمایه زیادی از جیب مردم بدست اورده باشید ولی متاسفانه مهمترین سرمایه، یعنی مردم رو از دست دادید

  • peyman065

    دوستان… عزیزان نزدیک انتخابات شاخص کل میبرن بالا و بعدش مطمین شدن میارن پایین…هدفشون شاخص کل روی ۵۰۰هزار هستش…به هیچ عنوان اسیر بازی سیاسی مسئولین بابت ارزانی قیمت ها حتی خود بورس هم نباشین.

  • ناشناس

    اگه منو با گلوله هم بزنن دیگه تو هیچ انتخاباتی شرکت نمیکنم

  • ناشناس

    اکثر نظرات را خواندم
    بیش از ٩٠ درصد مردم عامی که هیچ منطق و سوادی از اقتصاد و بورس ندارند.
    دوستان
    شما که الف بای بورس را نمیدانید, چرا طمع کردید؟

  • ناشناس

    درسته که فردا تمام استانها بخاطر زیان بورس تجمعه

  • ح

    با سلام ‌…خواهشا پول فروش ۶۰ درصد سهام که فروختیم واریز کنید الان چهار ماه بیشتره فروختیم هیچ واریزی ندارد از فروش ۶۰درصدمون لطفا پول فروش ۶۰درصدمون واریز کنید براش بد جور نیاز داریم ممنون … فروختیم چون واقعا به اون پول نیاز داشتیم از مسعولان محترم تقاظای آجزانه میکنم نصبت به واریز پول فروش سهام عدالتمان توجه کنند واریز بشه با پول فروش سهام فروختمون مشگلمان حل بشه سپاسگزارم لازم داریم بنده های خدا

  • شمس یاوری ساوجی

    با یک مقایسه عینی ساده کویر ایران با بورس ایران ، بسادگی میتوان یقین حاصل کرد که هرگاه کویر ایران سبز شد .بورس ایران هم با تبعیت ازآن سبز خواهد شد ،وچون کسی اطمینان ندارد که بتواند کویر ایران را سبز کند تلاشی درجهت سبز کردن آن نمیکند ،وضعیت بورس تهران هم بعداز گذشت ماهها در خشکی و بیحاصلی ،وضعیت کویر ایران را بخود گرفته است و چون کسی یقین ندارد که بتواند بورس ایران را سبز کند هیچکس تلاشی دراین راه نمیکند .

  • ناشناس

    قانون طبیعت به هرکس محبت کردی منتظر بدی باش

  • ناشناس

    باورکنید بغض گلوم رافشرده خجالت میکشم اگه نه زارزار میخوام گریه کنم چندماه که نتونستم گوشت ومیوه بخرم برای خانوادم بچهام هرروز دارندضعیفتر میشند نه کفش ولباس مناسب دارند نه دیگه روم میشه تو چشماشون نگاه کنم زندیگم داره نابود میشه همه سهم هایم هم که قفل در صف فروشند خود کشی هم که گناه این هم که وضعه بورس سرمایم که از بین رفت تو بورس شما بگید چه کنم دیگه رسیدم به اخر خط راهی دیگه برام نمونده