کد مطلب: ۴۰۰۳۰۸

حسینی کیا مطرح کرد:

۳ عاملی که التهاب بازار خودرو را کاهش داد

3 عاملی که التهاب بازار خودرو را کاهش داد

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اعمال تسهيلات بر روی محصولات، باقی‌ماندن يک ساله سند خودرو در رهن سايپا در كنار وجود محدوديت‌ها برای كدملی و سن خريداران و رعايت برخی الزامات ديگر دست دلالان و سودجويان را در بازار محصولات سايپا كوتاه كرد و التهاب بازار خودرو را از بين برد.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از سایپانیوز ، حجت‌الاسلام و المسلمين سيدجواد حسيني‌كيا عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: اعمال تسهيلات بر روی محصولات، باقی‌ماندن يک ساله سند خودرو در رهن سايپا در كنار وجود محدوديت‌ها برای كدملی و سن خريداران و همچنين رعايت برخی الزامات ديگر در زمينه رعايت موقعيت جغرافيايی، دست دلالان و سودجويان را در بازار محصولات سايپا كوتاه كرد و التهاب بازار خودرو را از بين برد.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: با تدابیر تيم مديران كنونی سايپا، در حال حاضر شاهد ثبات نسبی خوبی هستیم و امیدواریم روند به کارگیری تدابیر موثر، مداوم باشد.

حسینی‌کیا گفت: اعمال تسهیلات 4، 5 و 10 میلیون تومانی در فروش‌های سایپا باعث می‌شود خودرو تا یک‌سال پس از فروش در رهن باقی مانده و امکان فروش آن بلافاصله پس از خرید از بين برود و موجب کاهش انگیزه دلالان برای حضور در بازار محصولات اين خودروساز شود.

وي گفت: تمام اقدامات انجام شده از جمله افزایش عرضه و فراهم شدن امکان ثبت نام و خرید خودروهای تولیدی در وب سایت فروش اینترنتی سايپا بدون بروز مشکلات قبلی، اقدامات خوب و موثر اين خودروساز محسوب می‌شوند.

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس افزود: مجلس بايد قوانين مربوط به پرداخت ماليات خريداران و فروشندگان خودرو را مدنظر قرار دهد تا انگيزه واسطه‌ها برای خريد از خودروسازان و فروش محصولات در بازار با قيمت‌های بالاتر از بين برود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.