کد مطلب: ۳۲۷۸۵۴

فاینانس ۶۰۰ میلیون دلاری بین بانک تجارت عراق و استاندار چارترد

فاینانس ۶۰۰ میلیون دلاری بین بانک تجارت عراق و استاندار چارترد

بانک تجارت عراق با همکاری بانک استاندار چارترد و جنرال الکتریک توافق فاینانس ۶۰۰ میلیون دلاری را برای تامین برق در سرتاسر این کشور امضا کرد.

بانک تجارت عراق ، بانک استاندارد چارترد و جنرال الکتریک بصورت مشترک قرار داد فاینانس ۶۰۰ میلیون دلاری منعقد کردند که تامین منابع مالی را برای یک پروژه برق رسانی در سرتاسر عراق به نام «پاور آپ پلن» انجام می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در همین حال بانک تجارت عراق در اطلاعیه‌ای اعلام کرد پروژه دولتی «پاور آپ پلن» به عنوان بخش اصلی بازسازی و بروزرسانی برنامه‌ها در عراق است. با اجرای ۲ فاز از این پروژه، تحویل و تامین بیش از ۲ گیگاوات برق جدید به عراق انجام خواهد گرفت و تداوم آن به تامین ۶.۷ مگاوات برق به شبکه برق‌رسانی عراق برای تامین برق مورد نیاز خانوارها و واحدهای صنفی در سرتاسر این کشور می‌افزاید.

بانک تجارت عراق اعلام کرد که این توافقنامه فاینانس، بزرگترین LC در عراق است. بانک تجارت عراق در سال ۲۰۰۳ میلادی با هدف کمک به بازسازی این کشور با تسهیل بخشیدن تجارت بین الملل و تداوم توسعه زیرساخت‌ها در مقایس بزرگ در عراق تاسیس شد.

بر همین اساس، «رولا ابو مناح» مدیر عامل بانک استاندار چارترد در امارات متحده عربی گفت: خوشحال هستیم که یکبار دیگر با همکاران خود در بانک تجارت عراق و جنرال الکتریک به همکاری در عراق می پردازیم.

ضمن اینکه «یوشیتو موراکامی» از مدیران ارشد جنرال الکتریک گفت: این شرکت سابقه موفقیت آمیزی درجهت حمایت از توسعه های کلیدی در خاورمیانه دارد و مفتخر به همکاری با بانک استاندارد چارترد و بانک تجارت عراق برای پروژه ای زیرساخت حیاتی عراق بمنظور تامین برق خانوارها و واحدهای تجاری در سرتاسر این کشور هستیم.

منبع:ترید عربیا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.