کد مطلب: ۷۴۰۳۲۴

فرصت نهایی برای بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث

فرصت نهایی برای بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث

با موافقت وزیر امور اقتصادودارایی برای مدت هجده روز تمامی جرایم مربوط به وسایل نقلیه موتوری که فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث بوده‌اند، بخشیده شده و فردا 30 آذر روز نهایی این طرح است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با موافقت وزیر امور اقتصادودارایی برای مدت هجده روز تمامی جرایم مربوط به وسایل نقلیه موتوری که فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث بوده‌اند، بخشیده شده و فردا 30 آذر روز نهایی این طرح است.

آخرین مهلت بخشودگی ۱۰۰ درصد جرایم بیمه شخص ثالث

اجرای طرح بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث تا پایان روز ۳۰ آذر ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.
طرح بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث تمام وسایل نقلیه موتوری زمینی، با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه به تمامی شرکت‌های بیمه ابلاغ شد. براساس بخشنامه بیمه مرکزی، اجرای این طرح تا پایان روز ۳۰ آذر ۱۴۰۱ ادامه دارد.

براساس این طرح تمام وسایل نقلیه موتوری زمینی تا شب یلدا، شامل بخشودگی جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث به صورت ۱۰۰ درصد خواهند شد و صاحبان آن‌ها می‌توانند در فرصت باقی‌مانده، برای خرید بیمه نامه شخص ثالث خود، بدون احتساب جریمه دیرکرد اقدام کنند.

قسط بندی جرایم خودرو

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور از وجود ۱۸ هزار خودرو در پارکینگ‌‌ها خبر‌داد و گفت: طرح ترخیص خودروهای رسوبی با امکان قسط‌بندی جرائم ادامه دارد.

سردار سید کمال هادیانفر با اشاره به اجرای طرح ترخیص خودروهای رسوبی افزود: اجرای این طرح همچنان ادامه دارد و شرایط و تسهیلات لازم برای ترخیص خودروهای رسوبی فراهم است، پلیس نیز سعی می‌کند در سریعترین زمان ممکن این خودروها را ترخیص کند.

وی با بیان اینکه برابر آمارهای ما حدود ۱۸ هزار خودرو در پارکینگ‌ها قرار دارد، گفت: تمام کسانی که وسایل نقلیه آن ها در پارکینگ ها توقیف است و شرایط ترخیص را دارند می‌توانند از امکان قسط بندی و تقسیط جرایم استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور فراجا درباره نرخ ترخیص وسایل نقلیه از پارکینگ‌ها، اظهارداشت: با رایزنی‌ها و پیگیری‌هایی که انجام دادیم، نرخ ترخیص وسایل نقلیه با نرخ سال ۱۳۹۴ که مصوب هیئت وزیران بود انجام خواهد شد.

منبع: ایبنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.