کد مطلب: ۳۵۱۰۰۷

یک فروشگاه اینترنتی به توزیع کنندگان گوشت تنظیم بازاری اضافه شد

یک فروشگاه اینترنتی به توزیع کنندگان گوشت تنظیم بازاری اضافه شد

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران اعلام کرد که از 3 سامانه اینترنتی برای توزیع گوشت قرمز تنظیم بازاری کمک می‌گیریم تا مردم دیگر در صف گوشت نایستند.

مدیر سامانه اینترنتی یخچال گفت: سهمیه گوشت از شرکت پشتیبانی امور دام دریافت کردیم و توزیع گوشت تنظیم بازاری از 22 بهمن آغاز می‌شود و هر بسته شامل گوشت و مرغ منجمد است که به قیمت 130 تا 160 هزار تومان عرضه خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، طی چند ماه گذشته توزیع گوشت تنظیم بازاری با مشکلاتی مواجه بوده و نه تنها قیمت گوشت را در بازار تنظیم نکرد بلکه به دلیل صف‌های طولانی که برای گرفتن یکی دو کیلو گوشت ایجاد شد موجب نارضایتی بین مردم شد.

روز گذشته مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران اعلام کرد، از 3 سامانه اینترنتی برای توزیع گوشت قرمز تنظیم بازاری کمک می‌گیریم تا مردم دیگر در صف گوشت نایستند و با این روش مردم پس از تقاضای خود در سامانه اینترنتی، گوشت درب منزل آنها تحویل داده می‌شود. به گفته این مقام مسئول ثبت نام در سامانه با کدملی و کدپستی هر فرد انجام می‌شود.

روز گذشته مدیرعامل استان تهران سامانه توزیع اینترنتی «به‌روزرسان» را معرفی کرد و گفت: همکاری با این سامانه اینترنتی برای توزیع گوشت تنظیم بازاری آغاز شده و قرار شد 2 سامانه دیگر هم طی روزهای دیگر اعلام کند.

امروز مدیر سامانه اینترنتی یخچال اعلام کرد که این سامانه اینترنتی هم ثبت نام خودرا آغاز کرده است و قرار است گوشت تنظیم بازاری به صورت اینترنتی از 22 بهمن ماه بین مردم توزیع شود.

محمد تهرانی گفت: برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده احتمالی در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، و همچنین به مناسبت پیروزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توزیع گوشت از 22 بهمن آغاز می‌شود.

وی گفت: هر بسته توزیع 2 قطعه گوشت منجمد و 3 قطعه گوشت مرغ است که در حدود قیمت 130 تا 160 هزار تومان خواهد شد.

به گفته مدیر سامانه اینترنتی یخچال قیمت هر کیلو گوشت منجمد برزیلی 29 هزار تومان است و این قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار است.

وی گفت: این سامانه سهمیه گوشت را از شرکت پشتیبانی امور دام دریافت کرده و قرار است تنها این سامانه روزانه به 3 هزار متقاضی گوشت تنظیم بازاری توزیع کند. ثبت نام در این سامانه آغاز شده است.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.