کد مطلب: ۵۹۶۸۰۰

فروش کیلویی تلفن همراه متوقف شد

فروش کیلویی تلفن همراه متوقف شد

با ورود دستگاه قضایی، فروش کیلویی و غیرحرفه‌ای کالایی مانند تلفن همراه که هر دستگاه آن با توجه به مشخصات و ویژگی‌هایش، ارزش مالی جداگانه‌ای دارد، در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی متوقف شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز پنجشنبه نشست تخصصی بررسی وضعیت و مشکلات فرایند مبارزه با قاچاق کالا و مسائل مربوط به اموال تملیکی با حضور رئیس دستگاه قضا و مسئولان ذیربط برگزار شد.

در بخشی از این نشست، عباس پوریانی «حاکم شرع» سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، از یک اتفاق عجیب در امور اداری این سازمان خبر داد.

به گفته پوریانی، واحد تحویل‌گیری در اموال تملیکی به کیلو است و حتی تلفن همراه هم کیلویی تحویل داده می‌شود.

پوریانی گفت: وقتی کالایی به اموال تملیکی تحویل داده می‌شود واحد تحویل گیری به کیلو است، مثلا ۱۰۰ کیلو موبایل تحویل گرفتیم.

۴۸ ساعت بعد و در اولین روز کاری پس از جلسه مذکور، حاکم شرع اموال تملیکی، دستور توقف فروش کیلویی کالا‌هایی مانند تلفن همراه را صادر کرد.

در نامه‌ای که منتشر شده است، پوریانی با صدور دستوری، درخواست فروش ۸۳ کیلوگرم تلفن همراه را ملغی کرده و به منظور جلوگیری از هرگونه سواستفاده، درخواست مورد اشاره را جهت اصلاح رویه و رفع نواقص اعاده می‌کند.

در این دستور مقام قضایی، تاکید شده است، برای مواردی نظیر تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و …، نوع، مدل، سریال و نیز تعداد آن‌ها باید بصورت واضح مشخص شود.

3336811 550

منبع: میزان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.