کد مطلب: ۵۱۹۷۰۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

فروش گوشت قسطی در اصفهان / فروش مرغ‌های قطعه‌بندی شده ممنوع است

فروش گوشت قسطی در اصفهان / فروش مرغ‌های قطعه‌بندی شده ممنوع است

فروش گوشت در اصفهان هم قسطی شد. برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شهر اصفهان با نصب بنر از فروش قسطی گوشت خبر داده‌اند. رییس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان می‌گوید که وضعیت بازار خوب است. برخی دکان‌ها یا فروشگاه‌ها ممکن است مایل باشند گوشت قسطی بفروشند که در این باره منعی وجود ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، فروش گوشت در اصفهان قسطی شد. برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شهر اصفهان با نصب بنر از فروش قسطی گوشت خبر داده‌اند. به گفته اتحادیه گوشت قرمز اصفهان، وضعیت بازار خوب است. برخی دکان‌ها یا فروشگاه‌ها ممکن است دل‌شان بخواهند گوشت قسطی بفروشند.

رضا انصاری به تجارت‌نیوز می‌گوید: فروش گوشت قسطی ارتباطی به اتحادیه ندارد اما از نظر ما فروش گوشت قسطی منعی هم ندارد.

فروشندگان گوشت می‌گویند هنوز مسئولان فروش گوشت قسطی برایشان قابل باور نیست اما این واقعیت در بازار وجود دارد.

امسال مردم مرغ بیشتر می‌خرند!

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید در اصفهان از ممنوعیت فروش مرغ‌های قطعه‌بندی خبر داد و به تجارت‌نیوز می‌گوید: در تولید و توزیع مرغ مشکلاتی وجود دارد. امسال به دلیل بحث سلامت، مرغ‌ها را زودتر به کشتارگاه‌ها می‌برند. این در حالی است که سال گذشته مرغ‌ها تا زمانی که به سه کیلوگرم نمی‌رسیدند آنها را نمی‌کشتند. بنابراین تولید گوشت مرغ کمتر از سال‌های گذشته شده است.

محمدعلی فروغی ادامه می‌دهد: مغازه‌دار باید شب به شب بابت خرید گوشت به دامداران پول بدهند بنابراین دلیلی ندارد که این افراد بخواهند گوشت قسطی بفروشند. ما در اصفهان فروش گوشت قسطی را ندیدیم و نشنیده‌ایم.

قسطی.jpg 12

این تصویر مربوط به اصفهان و ارسالی توسط یکی از مخاطبان تجارت‌نیوز است.

در کشور کمبود مرغ نداریم

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید در اصفهان می‌گوید: کشور کمبود مرغ ندارد! همه جا مرغ هست. جوجه‌ریزی هم به اندازه شب عید سال گذشته انجام شده است، اما علت صف بستن برای خرید مرغ این است که امسال تقاضای مردم در شب عید زیاد شده است. مرغ برای مردم ارزان‌تر از سایر کالاهاست بنابراین تریجح می‌دهند مرغ بخرند و در فریزرها دپو کنند.

او بیان کرد: مردم هر سال یک هفته قبل از عید گوشت می‌خریدند اما امسال خریدشان را دو هفته جلوتر انداختند. اینکه به مردم چه سیگنالی دادند را نمی‌دانیم.

قیمت مرغ در اصفهان چند است؟

مرغ در اصفهان چقدر است؟ به گفته فروغی، قیمت مرغ در اصفهان بالا نیست. هر کیلو مرغ ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان است. فروش مرغ قطعه‌ای هم ممنوع است. در اصفهان مرغ را کامل می‌فروشند و قطعه‌بندی مرغ در حضور مشتری و مجانی انجام می‌شود. اما فروش مرغ‌های قطعه‌بندی شده پیش از خرید مشتری ممنوع است.

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرامی تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.