کد مطلب: ۴۰۸۰۶۶

فروش ۱۲ مدل از محصولات سایپا از فردا ۱۲ آبان

فروش ۱۲ مدل از محصولات سایپا از فردا 12 آبان

همزمان با تسریع در تحویل خودروهای معوق به مشتریان، عرضه ۱۲ مدل از محصولات گروه سایپا در ۴ طرح پیش‌فروش و فروش‌فوری از فردا دوازدهم آبان آغاز می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، همزمان با سرعت گرفتن تحویل خودروها و کاهش تعهدات معوق سایپا، این گروه خودروسازی، به مناسبت آغاز ماه ربیع‌الاول و با هدف تنظیم بازار، عرضه ۱۲ مدل از محصولات خود را در چهار روش فروش از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه دوازدهم آبان‌ماه آغاز خواهد کرد که شامل "فروش فوری" و "پیش فروش" هر یک به دو صورت نقدی و اعتباری است.

براساس گزارش سایپانیوز، در این طرح‌های فروش مدل‌های ۱۵۱ و ۱۱۱ از محصولات خانواده پراید، خودروهای تیبا، تیبا۲ و تیبا۲ پلاس از محصولات خانواده تیبا، ساینا، کوییک و کوییک آر (QUIK-R)، وانت نیسان زامیاد در دو مدل تک سوز و دوگانه سوز، وانت نیسان با موتور جدید دیزل با سطح استاندارد یورو۵ و وانت دو کابین دو دیفرانسیل "ریچ" عرضه خواهند شد که در این میان ۳ محصول متفاوت کوییک آر (QUIK-R) محصول شرکت پارس خودرو، تیبا۲پلاس و نیسان دیزل یورو ۵ محصول شرکت زامیاد برای اولین‌بار عرضه می‌شود.

براساس اعلام معاونت بازاریابی و فروش سایپا، این طرح پیش فروش با مبالغ پیش‌پرداخت متناسب با بودجه مشتریان، تسهیلات متنوع و زمان تحویل مناسب به مشتریان اجرا می‌شود و متقاضیانی که در زمان ثبت‌نام امکان پرداخت وجه کامل خودرو را ندارند، می‌توانند با پرداخت پیش پرداخت از دو روش پیش فروش نقدی و یا اعتباری استفاده کنند.

سایپا برای کم کردن نقش واسطه‌ها و با هدف عرضه محصولات خود به مصرف کننده نهائی، محدودیت‌هایی از قبیل کدملی و حداقل سن متقاضی ثبت نام را در نظر گرفته که در این طرح فروش نیز اجرا خواهد شد. ضمن اینکه طرح‌های فروش و تنوع محصولات عرضه شده به گونه‌ای است که امکان خرید هر یک از محصولات سواری یا وانت برای قشر گسترده‌ای از هموطنان با هر میزان توان مالی را فراهم خواهد آورد.

هموطنان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از طرح های فروش سایپا به آدرس اینترنتی این گروه خودروسازی به نشانی www.saipacorp.com یا نمایندگی‌های مجاز در سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین لازم است تاکید شود که ثبت نام طرح‌های فروش محصولات سایپا فقط از طریق سایت اینترنتی این شرکت امکان پذیر خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • رویت

    والا خرداد 97 405 ثبت نام کردم واسه آذر دعوت نامه اول اردیبهشت اومده الان 7 ماه تکمیل وجه شده از ماشین خبری نیس. بعد تند تند ثبت نام میکنن

  • ناشناس

    یعنی همش ملت را سرکار بگذارید با این پیش فروش ها

  • داوود

    سلام همش دروغه ، فروش فوری کجا بود الان دوماه از ثبت نامم میگذره هنوز زمان تحویل مشخص نیست ، گفتن فروش فوری تحویل ۳۰ روزه الان میگن مشخص نیست کسی ثبت نام نکنه

  • ناشناس

    چرت میگن اصلا نمایندگی رو نمیشه انتخاب کرد میگه نمایندگی موجود نیست

  • ناشناس

    تیبا ۲ پلاس???

  • ناشناس

    سلام همش دروغ ثبت نام نکنید منم ساینا ثبت نام کردم مهرماه ۱۵ میلیون به حسابشون ریختم و ماه خرداد ۳۹ میلیون و ۵۰۰هزارتومان ولی هنوز ماشین رو ندادن قراربود تحویل خرداد باشه

  • ناشناس

    چقدر ما بدبختیم

  • فری

    مهرماه 97 ثبت نام کردم تیرماه 98تکمیل وجه کردم هنور ازخودرو خبری نیست

  • علی

    ۱۴ ماه پیش پراید ثبت نام کردم و خرداد تکمیل وجه کردم و هنوز خبری از خودرو نیست .مردم نباید فریب بخورند !؟؟؟

  • آذر

    ۸ ماه ماشینم من را ندادند