کد مطلب: ۸۱۴۲۴۹

فساد ۲۰ هزار میلیارد تومانی در شهرداری زاکانی!

فساد 20 هزار میلیارد تومانی در شهرداری زاکانی!

عضو شورای شهر تهران در مورد کشف پرونده فساد ۲۰ هزار میلیارد تومانی در شهرداری تهران، خواستار ارائه گزارشی از سوی شهرداری به شورای شهر شد و بر انتشار جزئیات بیشتر پرونده تأکید کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در خصوص سرانجام پرونده فساد ۲۰ هزار میلیارد تومانی که شهردار تهران و سخنگوی شهرداری در خصوص آن صحبت کرده بودند، گفت: در ابتدا سخنگوی شهرداری تهران اعلام کردند که پرونده فسادی در شهرداری تهران کشف کردند که به اندازه نصف بودجه شهرداری یعنی حدود ۲۰ هزارمیلیارد تومان است که این عدد برایم عجیب و تکان دهنده بود.

وی با تاکید بر اینکه شهردار تهران نیز در مصاحبه مطبوعاتی خود از این پرونده ۲۰ هزار میلیاردی سخن گفتند، افزود: آقای زاکانی با سخنان خود وجود چنین پرونده ای را تأیید کردند و ما منتظر هستیم که گزارشی را در این خصوص به شورای شهر ارائه بدهند و یا در راستای تنویر افکار عمومی، جزئیات بیشتری از این پرونده را منتشر کنند.

امانی در پاسخ به این سوال که آیا از شهرداری درخواست جزئیات پرونده را داشتید، گفت: در فضای رسانه‌ای از آنها خواستیم که گزارش را به اعضای شورای شهر تهران به عنوان نماینده مردم ارائه بدهند؛ اما تا کنون که مطلبی به ما نرسیده است.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • هادی

    انشالله گزارشی مبسوط خدمتتان ارائه خواهد شد، البته باید به عزیزان فرصت زیادی بدهید، چراکه با فسادهای بیکران عزیزان مسئول و مدیران در سطوح مختلف حکومت، تهیه گزارشات نیز سالها زمان خواهد برد، پیشاپیش از صبر و بردباری شما افشاگر محترم و مردم شهید پرور در این خصوص قدردانی میگردد

  • ناشناس

    کار خودشونه

  • جلالی

    سلام، از زمانی که اقتدار اجرایی شهرداریها به دست پیمانکاران و شرکت های خصوصی و دفاتر خدمات افتاد ،فساد شکل سازمانی به خود گرفت،در موضوع ساخت وساز شهری ،فضای سبز،جمع آوری پسماند، در هریک از شهرداریهای مناطق تهران ،میتوان به راحتی اینگونه پروندها را ردیابی نمود

  • ناشناس

    به جای اینکه استیضاحش کنید و ازش توضیح بخواهید، نشستید که ایشون هر وقت صلاح دید لطف کنه و شما را در جریان جزئیات ابرفساد زیرمجموعه اش قرار بده ؟؟؟
    پس منتظر باشید …

  • ز

    شهرداری زاکانی یا شهرداری اصلاح طلبان …بللاخره مشخص میشه هرجا اختلاس هست پای یک اصلاح طلب در میان است

  • ناشناس

    در دهه ۸۰ قرار بود شهرداری جامع تهران در منطقه ۱۲ پشت خیابان بهشت دایر شود، شهرداری منطقه ۱۲ بسیاری از منازل آن منطقه را آن دهه خریداری کرد اکنون بعد از گذشت دو دهه و خارج کردن آن منطقه از حالت طرح، شهرداری منطقه ۱۲ در حال واگذاری آن املاک به پیمانکاران خود است(با اسناد تقلبی و ساختگی)، پیمانکاران برای بیرون کردن سایر شهروندان از آن منطقه برای تجمیع املاک، اقدام به فرستادن معتادان و ارازل و اوباش به خانه های مردم می کند متاسفانه نیروی انتظامی هم کاری از پیش نمی برد. آنجا که این این ناحیه در بافت فرسوده قرار دارد کوچه ها بصورت رایگان در اختیار این پیمانکاران قرار می گیرد. ۲۰۰ متر کوچه بین ۶ ملک قرار دارد که قرار است آن را هم رایگان بالا بکشند.
    با پول بیت المال خانه های مردم را تصاحب کردند و الان با بستانکاری ساختگی دارند اموال بیت المال را غارت می کنند و برای رسیدن به اهدافشان از هیج جرم و جنایت و خیانت به ملت کوتاهی نمی کنند،
    خواهشمندم این متن را منتشر کنید شاید یک انسان پاک آن را پیگیری کند.