کد مطلب: ۱۹۸۷۴۱

مورینیو:

قهرمانی برای ما تمام شد

قهرمانی برای ما تمام شد

سرمربی منچستر یونایتد بعد از شکست برابر تاتنهام به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت و تاکید کرد: قهرمانی لیگ برای تیمش تمام شده است.

منچستریونایتد با مورینیو نخستین شکست خود را در سال ۲۰۱۸ متحمل شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شیاطین سرخ در ومبلی به مصاف تاتنهام رفتند و با دو گل بازی را واگذار کردند.

مورینیو در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: خیلی زود گل بد و زشتی را دریافت کردیم. تنها بعد از چند ثانیه غافلیگر شدیم و روی چند اشتباه دروازه‌ ما باز شد.

وی افزود: تاتنهام آن گونه که دوست داشت بازی کرد. با تیم خوبی بازی کردیم. هر دو گل ما بد بودند و روی توپ‌های ارسالی رقم خوردند.

مورینیو ادامه‌ داد: بعد از گل، واکنش خوبی نشان دادیم. ۱۰-۱۵ دقیقه کنترل بازی را در اختیار گرفتیم و طوری که دوست داشتیم بازی کردیم. چند فرصت خوب را روی دروازه‌ حریف خلق کردیم اما گل دوم تاتنهام همه چیز را به هم زد.

وی گفت: بازیکنان از نظر ذهنی تحلیل رفتند و دیگر این تاتنهام بود که بهتر بازی کرد. البته لوکاکو می‌توانست بازی را دو بر یک و شرایط را برای ما بهتر کند اما او قدر موقعیت را ندانست. در این دیدار اصلا خوب بازی نکردیم. هم در دفاع و هم در حمله بد بودیم.

مورینیو درباره آلکسیس سانچس گفت‌: او تلاش زیادی در این دیدار از خود نشان داد و من از عملکردش راضی هستم. بازی طبق روال سانچس نبود. من از او خواستم که به لوکاکو نزدیک شود اما مجبور بود به عقب برگردد و توپ گیری کند.

سرمربی شیاطین سرخ درباره آسیب‌دیدگی فلاینی هم گفت‌: فلاینی با آسیب‌دیدگی مواجه شده است. آسیب‌دیدگی او از ناحیه رباط صلیبی خارجی است و برای بازگشت به زمان نیاز دارد.

مورینیو در پایان سخنان خود گفت‌: دلیلی ندارد که نگران چیزی باشیم. حریف اصلی ما زود یا دیر امتیاز از دست می‌دهد اما با توجه به فاصله زیادی که با صدر داریم منطقی نیست که منتطر قهرمانی باشیم.

وی افزود: باید اعتراف کنم که قهرمانی در لیگ برای منچستریونایتد قبل از این دیدار تمام شده بود. با این حال به تلاش خود ادامه‌ خواهیم داد. رقابت با تیم‌های لیورپول، آرسنال، تاتنهام و چلسی ادامه‌ دارد.

منبع: اسکای اسپورت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.