کد مطلب: ۸۳۸۴۶۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد؛

قیمت آپارتمان در شهر جدید اندیشه/ واحد ۸۵ متری، ۵ میلیارد تومان!

قیمت آپارتمان در شهر جدید اندیشه/ واحد ۸۵ متری، ۵ میلیارد تومان!

طی چند سال اخیر افزایش قسمت مسکن در شهر تهران افراد زیادی را برای سکونت به شهرک اندیشه کشانده است. منطقه‌ای که هم نظر متقاضیان مصرفی و هم نظر سرمایه‌گذاران بازار مسکن را به خود جلب کرده است. فعالان بازار مسکن در این ناحیه معتقد هستند کف قیمت آپارتمان، در محدوده متری 25 میلیون تومان و سقف قیمتی آن برای آپارتمان‌هایی با نهایت وسعت 85 متر، 60 میلیون تومان است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، گرانی خانه و اجاره‌بها در شهر تهران باعث شده است طی سال‌های اخیر، مهاجرت به مناطق اطراف این شهر سرعت بیشتری بگیرد.

این فرآیند به مرور، ترکیب جمعیتی در این شهرها را تغییر داده و قیمت مسکن را نیز دگرگون کرده است. همچنین باعث به وجود آمدن ترافیک به دلیل رفت و آمد روزانه جمعیت شده است.

شهر اندیشه نیز یکی از همین شهرهاست که به دلیل قیمت مناسب‌تر واحدهای مسکونی و همچنین دسترسی مشترک به تهران و کرج قشر بزرگی به آن پناه برده‌اند یا در حال برنامه‌ریزی برای خرید آپارتمان در آن هستند. اما با این حال مشکلاتی از قبیل نبود مترو می‌تواند برای ساکنان این منطقه مشکل‌آفرین باشد.

کدام فاز اندیشه برای خرید خانه بهتر است؟

شهرک اندیشه متشکل از پنج فاز است و مشاوران املاک این ناحیه معتقد هستند فاز 3 از مزیت‌های بیشتری نسبت به باقی فازها برخوردار است.

فاز ۳ زیرساخت‌های شهری بهتر و خانه‌های ویلایی بیشتری دارد و می‌توان آن را مدرن‌ترین فاز شهر اندیشه به حساب آورد. فاز 3 همجنین بیشترین امکانات تفریحی و رفاهی را به خود اختصاص داده است. اکثر خانه‌های این فاز متراژ بالایی دارند.

قیمت مسکن در شهرک اندیشه

فعالان مسکن شهرک اندیشه می‌گویند آپارتمان‌های این شهرک قیمتی متغیر بین 25 میلیون تا 60 میلیون تومان در هر متر دارند و با کف قیمتی یک میلیارد و 700 میلیون تومان می‌توان در این محدوده آپارتمانی کوچک‌متراژ خریداری کرد.

همچنین محدوده قیمتی در فاز 3 در جایگاه گران‌ترین فاز این شهرک، بین متری 34 میلیون تا 60 میلیون تومان متغیر است. به عبارت دیگر برای خرید یک آپارتمان بین 50 تا 85 متر باید حداقل یک میلیارد و 700 میلیون تومان و حداکثر حدود پنج میلیارد تومان هزینه کرد.

آگهی‌ها نشان می‌دهد اکنون برای آپارتمانی 85 متری با عمری پنج ساله باید دو میلیارد و 900 میلیون تومان پرداخت کرد. این ساختمان آسانسور و پارکینگ نیز دارد.

همچنین آپارتمانی دیگر در فاز 2 که سال 1387 ساخته شده است، متری 29 میلیون و 400 هزار تومان قیمت دارد که در مجموع دو میلیارد تومان قیمت برای آن تعیین شده است.

یک واحد نوساز و کلیدنخورده در فاز 3 با متراژ 78 متر، سه میلیارد و 160 میلیون تومان قیمت خورده است. واحدی 77 متری در فاز 4 نیز با عمری 14 ساله از دو میلیارد و 300 میلیون تومان قیمت برخوردار است. این واحد در طبقه همکف واقع شده و دارای پارکینگ است.

یکی از مشاوران املاک می‌گوید فاز 5 نسبت به باقی فازها از قیمت کمتری برخودار است، اما مدتی است با احداث فاز 6 کمی افزایش قیمت را تجربه کرده است.

اکنون واحدی 78 متری در این فاز، دو میلیارد و 700 میلیون تومان قیمت دارد. این واحد، نوساز است و در طبقه چهارم یک آپارتمان واقع شده است.

آخرین اخبار حوزه مسکن را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.